اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد

چاپ مجدد مجله فرهنگ کرمانشاه با وقفه‌ای 10 ساله

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مجله فرهنگ کرمانشاه پس از 10 سال توقف، مجدداً چاپ شد.

چاپ مجدد مجله فرهنگ کرمانشاه با وقفه‌ای 10 ساله

ابراهیم رحیمی‌‎زنگنه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مجله فرهنگ کرمانشاه پس از 10 سال توقف، مجدداً چاپ شد.

وی با تاکید بر اینکه نخستین شماره جدید مجله فرهنگ کرمانشاه قبل از سال جدید چاپ و توزیع می‌شود، گفت: این مجله یک کار علمی و تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روند چاپ شدن مجله فرهنگ کرمانشاه کاملاً نو و به‌صورت علمی است، بیان داشت: تلاش می‌کنیم این مجله درجه علمی پژوهشی بگیرد و جزو نشریات معتبر علمی در حوزه هنر و فرهنگ محسوب شود.

این مسئول تاکید کرد: افراد متخصص و صاحب‌نظر می‌توانند مقالات علمی خود را برای چاپ در این نشریه ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه چاپ شدن مقالات ارائه شده را منوط به تایید هیئت داوران مجله بیان کرد و گفت: از سر گرفته شدن چاپ این نشریه در ارتقای سطح فرهنگی و هنری استان کرمانشاه تاثیر بسزایی دارد.

رحیمی‌زنگنه تداوم چاپ مجله فرهنگ کرمانشاه را موجب ورود اساتید و افراد متخصص در حوزه‌های فرهنگی و هنری به عرصه پژوهش دانست و متذکر شد: این مجله سند علمی و بازشناسی هویت فرهنگی استان کرمانشاه است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از نظرات و تجربیات اساتید برجسته علمی، محتوی مجله مذکور را در هر شماره ارتقا بدهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت: مقالات و نتایج حاصل از پژوهش‌ها در این مجله در واقع یک نقشه راه برای مسئولان است تا با استفاده از آن، نسخه اجرایی مورد نیاز در بخش فرهنگی جامعه را تهیه کنند.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول