اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر خبر داد

آمادگی ناوگان تاکسیرانی ملایر در استقبال از نوروز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر از آمادگی ناوگان تاکسیرانی ملایر برای استقبال از نوروز خبر داد.

آمادگی ناوگان تاکسیرانی ملایر در استقبال از نوروز

محمدرضا چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: یک هزار و 200 دستگاه تاکسی در حال حاضر در ملایر فعالیت دارند که شامل تاکسی خطی، نارون و گردشی هستند.

وی ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزهای انجام شده بیش از 60 درصد تاکسی‌های ملایر فعال هستند و به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه خدمات دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر ابراز داشت: در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی و شهروندان، آموزش‌های فرهنگ شهروندی و رعایت نکات بهداشتی در ایام نوروز از طریق پیامک به تاکسی‌داران ملایر ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی‌ها به عنوان نماد فرهنگ یک شهر محسوب می‌شوند و مسافران به محض ورود به یک شهر با اولین کسانی که برخورد دارند، رانندگان هستند، افزود: آراستگی و برخورد صحیح برای رانندگان بسیار مهم بوده و خاطرات خوبی را از یک شهر در ذهن مسافران خواهد داشت.

چهاردولی با اشاره به اینکه کرایه تاکسی‌های درون‌شهری ملایر در سال آینده طبق مصوبه 20 درصد افزایش پیدا می‌کند، افزود: به محض تصویب و اعلام شورای شهر این افزایش درصد به رانندگان ابلاغ و عملی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خصوص افزایش نرخ کرایه در  شب نیز در 6 ماه اول سال از ساعت 21 و در 6 ماهه دوم سال از ساعت 19 به مبلغ 100 تومان به اصل کرایه اضافه می‌شود و این قانونی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر در ادامه به ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در ملایر اشاره کرد و گفت: با این ساماندهی بین 50 تا 60 متر از پارک خودروها جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ساماندهی خیابان شهید مصطفی خمینی و خیابان سعدی انجام شده و مابقی نیز در حال اجرا است.

چهاردولی اظهار داشت: همه تاکسی‌های ملایر امسال دارای کد شناسایی شده که در صورت هرگونه تخلف، مردم می‌توانند با اعلام کد موردنظر موارد تخلف رانندگان را به سازمان تاکسیرانی ملایر اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول