اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج خبر داد

افزایش خدمات‌رسانی تاکسیرانی کرج در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج از حضور فعال بیش از 70 درصد از ناوگان تاکسیرانی این شهر در ایام نوروز برای سرویس‌دهی به شهروندان و گردشگران خبر داد.

افزایش خدمات‌رسانی تاکسیرانی کرج در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، پرویز اسکندری گفت: سازمان تاکسیرانی کرج به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری وظایفی را برای میزبانی شایسته از بهار طبیعت بر عهده دارد که به همت پرسنل سازمان و همکاری تنگاتنگ تاکسی‌داران جهت اجرای هر چه بهتر آنها تلاش می‌کنیم.

وی از شیفت‌بندی، کشیک نوروزی و آماده‌باش گشت‌های نظارت و بازرسی بر عملکرد تاکسی در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: در تعطیلات سال نو نظارت کاملی برای خدمات‌رسانی مطلوب تاکسی‌های شهر به شهروندان و مسافران نوروزی اعمال می‌شود و شهروندان نباید برای استفاده و دسترسی آسان به ناوگان تاکسیرانی دغدغه‌ای داشته باشند.

*13500 دستگاه تاکسی به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند

اسکندری تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از 13 هزار و 500 دستگاه تاکسی در ایام تعطیلات برای سرویس‌دهی منظم به شهروندان در معابر شهر و ایستگاه‌ها تردد دارند که این میزان نزدیک به 70 درصد ظرفیت ناوگان تاکسیرانی کرج است.

وی اظهار کرد: همچنین برای آمادگی بیشتر جلساتی با نمایندگان خطوط جهت هماهنگی طرح استقبال از بهار و مشخص شدن نحوه شیفت‌بندی همه خطوط تاکسی‌های شهر کرج برگزار می‌شود.

این مسئول شهری گفت: نظارت مستمر بر نظافت و آراستگی ظاهری تاکسی‌ها، استقرار 6 دستگاه گشت و سه دستگاه موتورسیکلت برای بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد تاکسی‌های شهر و ... از دیگر اقدامات سازمان در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول