اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران:

2 هزار گچسارانی آموزش فرهنگ‌سازی تذکر لسانی دیده‌اند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران گفت: در حال حاضر 2 هزار نفر آموزش‌های لازم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر «فرهنگ‌سازی تذکر لسانی» را در گچساران گذرانده‌اند.

2 هزار گچسارانی آموزش فرهنگ‌سازی تذکر لسانی دیده‌اند

بهمن ایمانی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امر به معروف و نهى از منکر در نظام اعتقادى اسلام از جایگاه خاصى برخوردار است.

وی با اشاره به تأکید خداوند بر لزوم فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: وجود فعال و پویای امر به معروف و نهی از منکر در یک جامعه اسلامی سبب رستگاری و تعالی آن جامعه می‌شود و این از تأکیدات خداوند سبحان است.

ایمانی‌فر با بیان این‌که بی‌اعتنایی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: بی‌اعتنایی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر ارکان اخلاقی،اجتماعی و امنیتی جامعه را مختل کرده و سبب هرج و مرج و رواج ناهنجاری‌ها می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران امر به معروف و نهى از منکر را همطراز فریضه‏های نماز و زکات دانست و گفت: در بسیاری از آیات خداوند در کنار نماز و زکات به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز اشاره شده که این امر نشان‏دهنده بعد اجتماعى و عملى دین مبین اسلام است.

ایمانی‌فر عنوان کرد: اصل فرهنگ‌سازی و تذکر لسانی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان این‌که نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر سبب تأمین سلامت اجتماعی و بهداشت روانی جامعه می‌شود، افزود: در حال حاضر تمامی ادارات و نهادهای گچساران بر اساس برنامه کشوری دارای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر است.

ایمانی‌فر تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش و کلیه مدارس، اصناف و بازاریان، شرکت نفت، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت‌های مذهبی و ادارات و نهادها دارای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران گفت: در حال حاضر افزون بر دوهزار نفر آموزش‌های ویژه فرهنگ‌سازی تذکر لسانی را گذرانده‌اند و در حدود 200 شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز در سطح گچساران وجود دارد.

انتهای پیام/82001/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول