اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود

رونمایی از اقدامات دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: 25 اسفند ماه جاری مراسم رونمایی از اقدامات، آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها و واحدهای تابعه عضو ستاد مرکزی و اجرایی استان برگزار می‌شود.

رونمایی از اقدامات دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزین حق‌پرست ظهر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم رونمایی همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران دستگاه‌های عضو ستاد، روز 25 اسفند ماه جاری ساعت هشت صبح برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم رونمایی برابر مصوبه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مقرر شده است، یادآور شد: آذربایجان شرقی با این مراسم، به طور رسمی  به استقبال گردشگران نوروزی ورودی به استان می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: این مراسم با رژه نیروها و خودروهای‌ دستگاه‌های عضو ستاد در مسیرهای مشخص و حرکت تیم‌های مستقر در ستاد به سوی جایگاه‌هایشان همراه خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی از 21 عضو اصلی و چندین زیر مجموعه در شهرستان‌ها تشکیل شده است، دادگستری، نیروی انتظامی، سازمان جمعیت هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، شرکت فرودگاه‌ها، راه آهن، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، راه و شهرسازی، مرکز فوریت‌های پزشکی، شهرداری‌های شهرهای مراکز شهرستان‌ها  و صدا و سیما را تعدادی از اعضای این ستاد برشمرد.

حق‌پرست با تاکید بر اینکه برنامه‌های ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی از مدت‌ها پیش تبیین و اجرایی شده است، تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی ویژه در ایام نوروز به طور مستمر و شبانه‌روزی فعالیت اماکن رفاهی استان را رصد می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: این اکیپ نظارتی نوروز همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا 15 فروردین سال 93 به صورت محسوس و نامحسوس در تمام سطح استان و جاده‌های بین راهی آذربایجان شرقی فعال خواهد بود.

وی یادآور شد: با رونمایی از اقدامات، آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها و واحدهای تابعه عضو ستاد مرکزی و اجرایی استان، مدیران و مسئولان آذربایجان شرقی تمام توان خود برای استقبال از گردشگران و ایجاد سفری خوش و ایمن را در نوروز 93 به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول