اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

تشکیل قرارگاه نوروزی پلیس در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از تشکیل قرارگاه نوروزی پلیس با رویکرد آماده‌باش فعال در شهرستان‌های مختلف در این استان خبر داد.

تشکیل قرارگاه نوروزی پلیس در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص نیروهای کمکی و تجهیز امکانات کنترل ترافیکی در ایام نوروز اظهار کرد: پلیس تلاش می‌کند امنیت، سلامت و نشاط را در ایام نوروز ایجاد کند.

وی، تلاش مضاعف پلیس در تعطیلات نوروزی را برای رضایت بیشتر شهروندان عنوان کرد و افزود: قرارگاه نوروزی پلیس با رویکرد آماده‌باش فعال در مرکز استان و شهرستان‌های گیلان تشکیل شده است.

قائدرحمتی با تاکید بر تامین امنیت شهروندان در تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: تعداد 600 گشت خودرویی، موتوری و پیاده در حوزه انتظامی ایام نوروز در گیلان فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی گیلان به‌کارگیری 450 گشت خودرویی، موتوری و پیاده در حوزه راهنمایی و رانندگی را از جمله تمهیدات پلیس در ایام نوروز دانست و بیان کرد: گشت‌های پلیس در حوزه عملیاتی، نظارتی و کنترلی وظیفه تامین امنیت را در نوروز به عهده دارند.

وی از آغاز طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند جاری در گیلان خبر داد و یادآور شد: مردم بازرسان نامحسوس پلیس هستند و در صورت مشاهده بی‌انضباطی و تخلف‌های رانندگان حمل و نقل عمومی مراتب را به واحدهای عملیاتی پلیس گزارش می‌کنند.

قائدرحمتی با بیان اینکه سامانه پیامکی 110120 برای نظارت مردم بر رانندگان ناوگان مسافری راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی باید در ایام نوروز دقت بیشتری در رعایت قوانین رانندگی داشته باشند.

وی خواستار حفظ حرمت ایام فاطمیه (س) در ایام نوروز شد و اظهار کرد: مردم به اعتقادهای دینی پایبند هستند و برنامه‌های مناسبی را در ایام نوروز برنامه‌ریزی کردند.

فرمانده انتظامی گیلان بر نظارت ترافیکی جاده‌ها در ایام نوروز تاکید کرد و افزود: یک فروند بالگرد جاده‌های قزوین و گیلان در ایام تعطیل را نظارت و کنترل می‌کند.

وی از استقرار 58 واحد کانکس در بخش انتظامی و راهنمایی گیلان در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: کانکس‌های پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به منظور تامین امنیت محله‌محور مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول