اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

شهادت‌طلبی رمز پیروزی و عزت ما در برابر دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از زنده ‌نگه ‌داشتن روحیه شهادت‌طلبی و جهاد در راه خدا به عنوان مهم‌ترین رمز پیروزی و عزت مردم ایران در برابر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

شهادت‌طلبی رمز پیروزی و عزت ما در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسینی شاهرودی عصر امروز در نخستین جلسه قرارگاه پشتیبانی باغ موزه دفاع مقدس استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در بین روحیه حماسی ملت مسلمان ایران همواره منطق قرآن وجود داشته و در سایه همین منطق متعالی به سوی عزت و تعالی روزافزون پیش رفته‌ایم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مسلمانان و مؤمنان راستین این است که در برابر انواع توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان با تمام توان ایستادگی کرده و با استفاده از روحیه شهادت‌طلبی به سوی عزت روزافزون گام برمی‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: تا زمانی که روحیه شهادت‌طلبی و جهاد در راه خدا در بین مردم ایران و همه مسلمانان وجود داشته باشد، هیچ دشمنی نخواهد توانست بر آنان مسلط شود.

شاهرودی افزود: نام و یاد شهدا و ارزش قائل‌شدن برای ایثارگران از جمله اموری است که در مسیر زنده‌نگه‌داشتن روحیه شهادت‌طلبی و جهادگری در جامعه مؤثر بوده و باید این مهم هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جای جای کردستان میعادگاه شهدای والامقام است و ایثارگری‌های رزمندگان انصار و مهاجر در این خطه از میهن اسلامی بر کسی پوشیده نیست، اما متأسفانه تاکنون آنچنان که شایسته است برای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در کردستان تلاش نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار داشت: طی چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی برای این حوزه انجام شده اما کافی نیست.

شاهرودی به حضور چند صدهزار نفری زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی استان کردستان اشاره کرد و افزود: باید به صورت ویژه به یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان کردستان نگریسته شود، چراکه هنوز هموطنان بسیاری در سراسر کشور هستند که از مناطق عملیاتی کردستان بازدید نکرده‌اند.

وی در پایان سخنان خود از همه مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی خواست که با تمام توان برای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در استان تلاش نمایند.

محمدرضا شرف‌بیانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان نیز در این جلسه خواستار حمایت ویژه همه دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان ارشد کشوری برای بهره‌برداری از این باغ موزه شد و افزود: امروز مرحله چینش آثار آغاز شده و امیدواریم با حمایت‌های استانی و کشوری این مکان ارزشی و فرهنگی هرچه زودتر آماده بازدید مردمی شود.

انتهای پیام/79001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول