اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

یادواره سردار شهید کرامت و 3 شهید بنار سلیمانی برگزار شد

در آیینی با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادواره سردار شهید کرامت و سه شهید بنار سلیمانی برگزار شد.

یادواره سردار شهید کرامت و 3 شهید بنار سلیمانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عصر امروز در آیینی با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مردم و مسئولان استان بوشهر، یادواره سردار شهید حاج غلامرضا کرامت و سه شهید روستای بنار سلیمانی برگزار شد.

رئیس ستاد یادواره سردار شهید کرامت در این آیین اظهار داشت: شهدا نقش بسیار مهمی در حفظ ارزش‌های اسلامی داشته‌اند و هر چه داریم به برکت خون شهیدان است.

غلامرضا وفایی افزود: تکریم و تجلیل از یاد و نام شهدا وظیفه همگانی است و همه باید در هر شرایطی نسبت به بزرگداشت یاد و نام این عزیزان اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: دشمنان در شرایط کنونی به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان در دسترسی به اهداف خود ناکام شوند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مالی، می‌توانیم نسبت به تدوین آثار شهید کرامت و سایر شهدا اقدامات لازم را انجام دهیم و از مسئولان انتظار داریم حمایت و پشتیبانی لازم را انجام دهند.

وفایی بیان کرد: امسال برنامه‌های فرهنگی و معنوی بسیار باکیفیتی در آبپخش و روستاهای اطراف برگزار شد که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی یادآور شد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و دینی در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا در این مسیر به نتایج خوبی برسیم.

در این آیین از خانواده‌های سردار شهید حاج غلامرضا کرامت، و شهیدان خیراندیش، محمدی و مجرد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2452/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول