اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد

انجام نخستین عمل جراحی در بیمارستان سیار جمعیت هلال احمر خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از انجام نخستین عمل جراحی موفقیت آمیز در اتاق عمل و واحد مراقبت‌های ویژه (ICU) سیار جمعیت هلال احمر خوزستان درشهرستان کارون خبر داد.

انجام نخستین عمل جراحی در بیمارستان سیار جمعیت هلال احمر خوزستان

علی خدادادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بخش جراحی بیمارستان سیار این جمعیت با برپایی دو چادر بادی به عنوان بخش بهبودی، مراقبت‌های ویژه، استریل و پکینگ و رختکن جراحان و پرستاران و یک کانکس مخصوص جراحی در بیمارستان سینا شهرستان کارون راه اندازی و یک بیمار پس از بیهوشی جنرال با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی با اشاره به برپایی کامل تجهیزات در مدتی کمتر از دو ساعت، خاطرنشان کرد: هدف از انجام این مانور ایجاد آمادگی در تیم‌های درمان اضطراری، کاهش زمان راه اندازی، تمرین در شرایط واقعی و بررسی کارکرد وسایل و تجهیزات بوده است.

مدیرعامل هلال احمر خوزستان تصریح کرد: کادر درمانی مورد نیاز بیمارستان سیار 13 نفر شامل جراح عمومی، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، پرستار، تکنسین اتاق عمل، تکنسین بیهوشی، بهیار و تیم راه اندازی و پشتیبانی ماست

خدادادی در پایان متذکر شد: این افراد عموما از بین افراد داوطلب واجد ویژگی‌هایی مانند انعطاف پذیری، دارا بودن تجربه در زمینه حوادث و توانایی کار در شرایط سخت انتخاب و به صورت افتخاری با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/72011/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول