اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن:

مساوی مشکل ذوب‌آهن و فجر سپاسی را حل نمی‌کند

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مساوی در مسابقه تیم‌های ذوب‌آهن و فجر سپاسی به نفع هیچ‌کدام از 2 تیم نیست زیرا به دست‌آوردن پیروزی برای تیم ما حیاتی است.

مساوی مشکل ذوب‌آهن و فجر سپاسی را حل نمی‌کند

اصغر فروتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به شرایط 2 تیم ذوب‌آهن و فجر سپاسی نتیجه به دست آمده در این بازی برای هر 2 تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و برنده این بازی شویم زیرا مساوی نه به درد تیم ما می‌خورد و نه به درد تیم فجر سپاسی.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن به شرایط بازیکنان این تیم برای دیدار با فجر سپاسی اشاره کرد و افزود: اکبر ایمانی و مهدی رجب‌زاده 2 بازیکن مصدوم تیم ما هستند.

وی با بیان اینکه بازیکن محرومی نداریم، ادامه داد: ایمانی به طور حتم در این بازی به دلیل مصدومیت غایب بود اما پزشکان تیم در تلاش هستند تا رجب‌زاده را به بازی برسانند.

به گزارش فارس، در هفته بیست‌ و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، 2 تیم ذوب‌آهن و فجر سپاسی در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند و با توجه به وضعیت خطرناک هر 2 تیم، پیروزی در این مسابقه از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا تیم بازنده باید با لیگ برتر خداحافظی کند.

انتهای پیام/63006/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول