اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان کامیاران خبر داد

تحقق 140 درصدی جمع‌آوری زکات در کامیاران

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کامیاران از تحقق 140 درصدی جمع‌آوری زکات و 110 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

تحقق 140 درصدی جمع‌آوری زکات در کامیاران

به  گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، حبیب‌الله امانی صبح امروز در پنجمین جلسه شورای زکات شهرستان کامیاران، ضمن اشاره به تحقق 140 درصدی زکات این شهرستان در سال 92، اظهار داشت: میزان زکات تعیین‌ شده برای امسال 500 میلیون تومان بود که به همت مردم متدین این شهرستان به بیش از 637 میلیون تومان رسید.

امانی به همکاری 145 نفر از عاملین ساکن در روستا با شورای زکات اشاره کرد و افزود: از مجموع 36 روستا و شهر کامیاران بیش از 521 میلیون تومان از سوی زکات غلات و بیش از 115 میلیون تومان از سوی زکات فطریه جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد کامیاران به پروژه‌های عمرانی در دست اقدام این اداره اشاره کرد و گفت: تعداد 25 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 260 میلیون تومان از محل منابع زکات احداث و یا در دست ساخت است.

امانی گفت: بیش از 260 میلیون تومان نیز برای رفع نیازهای معیشتی فقرا و نیازمندان مناطق جمع‌آوری زکات در اختیار هیئت امنای آن مناطق قرار گرفته شده است.

وی در خصوص زکات جذب شده توسط کمیته امداد در کامیاران اظهار داشت: بیش از 80 میلیون و 682 هزار تومان در این اداره جذب شد و در سر فصل‌های مختلف در میان فقرا و نیازمندان توزیع شد.

امانی تصریح کرد: بیش از 60 میلیون تومان معادل تشویقی زکات و بالغ بر 11 میلیون و 241 هزار تومان نیز کمک‌های خیرین بوده است.

به گفته مدیر کمیته امداد کامیاران، بیش از 30 میلیون تومان آن صرف پروژه‌های عمرانی و تعمیراتی و بیش از 26 میلیون تومان آن صرف تأمین جهیزیه نوعروسان مددجوی کمیته امداد قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص میزان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری نیز گفت: تحقق 112 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری نشان از طبع بلند انسان دوستانی مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/79018/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول