اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کمیته امداد کرمان عنوان کرد

جمع‌آوری 345 میلیون تومان کمک‌ در مراکز نیکوکاری کرمان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در استان کرمان 345 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 345 میلیون تومان کمک‌ در مراکز نیکوکاری کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدکاظم رجایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله نخست راه‌اندازی مراکز نیکوکاری، 18 مرکز فعالیت خود را در استان کرمان آغاز کردند.

وی با اشاره به راه‌اندازی 18 مرکز نیکوکاری در اسفند ماه جاری در استان کرمان بیان داشت: در حال حاضر مجموع مراکز نیکوکاری استان کرمان به 36 مورد رسیده است.

رجایی همچنین با اشاره به تدوین نقشه جامع شبکه‌های نیکوکاری در استان کرمان افزود: در حال حاضر در شهر کرمان چهار مرکز نیکوکاری راه‌اندازی شده که طبق نقشه جامع باید به 20 مورد افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد: طی 6 ماه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در مجموع 345 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در استان کرمان جمع‌آوری شده است.

رجایی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های معیشتی، درمانی، فرهنگی، وام، مسکن، جهیزیه و اشتغال انجام می‌دهند، تصریح کرد: 80 درصد از کمک‌های انجام شده در این مدت، غیرنقدی بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: طی 6 ماه گذشته 3 هزار و 670 نفر از نیازمندان به مراکز نیکوکاری مراجعه کردند که یک هزار و 473 نفر آنها مددجوی امداد هستند.

رجایی اعضای فعال در مراکز نیکوکاری استان کرمان را 108 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر بیشترین مراکز نیکوکاری در شهرستان کرمان مدیریت می‌شوند.

وی بیان داشت: درخواست ما از خیران این است که برای کمک‌ به نیازمندان به معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مراجعه کنند تا به این مراکز معرفی شوند و بتوانند به طور کامل بر هزینه‌کرد کمک‌های خود نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/80017/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول