اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران خبر داد

حضور نخستین فرمانده لشکر 25 کربلا در جمع زائرین مازندرانی

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: سردار حاج عبدالعلی عمرانی، از فرماندهان لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، در جمع زائرین راهیان نور در اردوگاه شهدای مازندارن در خرمشهر حضور یافت.

حضور نخستین فرمانده لشکر 25 کربلا در جمع زائرین مازندرانی

سیدقاسم هاشمی، امروز در گفت‌و گو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس از ساری، اظهار داشت: حضور گرم راویان، یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی و در میان زائرین، کاری ارزشمند و تأثیرگذار است که سبب انتقال صحیح معارف دفاع مقدس خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از بهترین و ماندگارترین عملیات‌های فرهنگی است، افزود: این اردوها یاد و نام شهدا، رزمندگان و ایثارگران را در دل مردم جامعه زنده نگه داشته و نقشه‌ها و شیوه‌های جنگ روانی دشمنان و مستکبران که ایجاد شبهه در زمینه دفاع مقدس و القای آن در ذهن مخاطبان و به‌ ویژه جوانان است را خنثی می‌کند.

هاشمی، حضور یادگاران دفاع مقدس را در این اردوها، ضروری دانست و اذعان داشت: دشمن با به کارگیری ابزار نرم، توانسته است روی افرادی که حقیقیت دین و قرآن را درک نکرده‌اند، تأثیر بگذارد که نتیجه آن زیر سئوال بردن دفاع مقدس در برخی روزنامه‌ها و نشریات داخلی است و چه بسا نسل‌های نوی انقلاب که جنگ را درک نکرده‌اند، با پذیرش برخی از شبهه‌ها، از حقیقت ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دور می‌شوند.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران، از حضور سردار حاج عبدالعلی عمرانی «نخستین فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس» در اردوگاه شهدای مازندران خبر داد و ابراز داشت: این فرمانده و جانباز 70درصد دفاع مقدس، همان سردار شجاعی است که در عملیات کربلای پنج، کاری به روزگار دشمن انداخت که عدنان خیرالله، از فرماندهان جنگ عراق، در پشت بی‌سیم، اعلام می‌کرد: «این عمران کیست که 19 روز ما را بیچاره کرده؟» و حال او با کوله باری از خاطره آمده تا فرهنگ مجاهدت رزمندگان لشکر همیشه پیروز 25 کربلا را درمیان زائرین سرزمین نور، تبیین کند.

وی حضور دلاورمردانی همچون، سردار عمرانی را سبب اغنای زائرین از حیث درک محتوایی دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شد که از حضور دیگر سرداران و فرماندهان مازندرانی دفاع مقدس در جمع زائرین محترم استفاده شود.

هاشمی در پایان گفت: زمانی که تیپ 25 کربلا به لشکر 25 کربلا ارتقا یافت، سردار عمرانی یا همان حاج عمران ایام دفاع مقدس، به عنوان نخستین فرمانده این لشکر همیشه قهرمان معرفی شد.

انتهای پیام/86020/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول