اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش قزوین:

طرح همیار پلیس موجب تزریق نشاط به جامعه می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: اجرای طرح همیار پلیس موجب حفظ جان انسان‌ها، زندگی بخشی و تزریق نشاط به جامعه می‌شود.

طرح همیار پلیس موجب تزریق نشاط به جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی انصاری ظهر امروز در همایش آماده‌باش نوروزی همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس ویژه نوروز 93 که در کانون رشد مینودر همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه تعداد زیادی خودرو از شرکت‌ها به مردم تحویل داده می‌شود و سفرهای فراوانی رخ می‌دهد که در این بین تذکرات محترمانه و به جای همیاران پلیس به رانندگان وسایل نقلیه موجب حفظ جان انسان‌ها، زندگی بخشی و تزریق نشاط به جامعه می‌شود.

انصاری اضافه کرد: به منظور اثرگذاری بیش از پیش طرح همیار پلیس، خوب است اجرای آن در مدارس به ویژه مقطع دبیرستان تقویت و برای همیاران پلیس نیز مانند دانش‌آموزان بسیجی که در خدمت سربازی مشمول تخفیف می‌شوند، مشوق‌هایی در نظر گرفته شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شهادت بانوی دو عالم از دانش‌آموزان خواست حفظ حرمت ایام فاطمیه در دید و بازدیدهای نوروزی را داشته باشند.

انصاری اظهار کرد: با توجه به تلاقی عید نوروز با ایام فاطمیه باید به هر دوی این موضوعات توجه کرد تا بتوان علاوه بر عید نوروز به شهادت حضرت زهرا (س) نیز پرداخت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: ما شیعه هستیم و وظیفه داریم که آداب ایام‌الله را در عید نوروز نیز به جای آوریم و به همین دلیل دید و بازدیدها در ایام نوروز باید به گونه‌ای صورت پذیرد که حرمت ایام فاطمیه نیز حفظ شود.

اجرای سرود همگانی، طرح پرسش‌هایی در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی، اجرای مسابقه و اهدای جایزه بخش دیگری از این برنامه بود.

همچنین در همایش آماده‌باش نوروزی همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس ویژه نوروز 93 استان قزوین همیاران پلیس حاضر در مراسم لوح و حکم همیاری دریافت کردند.

در این برنامه سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قزوین، غلامعلی حسنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان و جمعی از دانش‌آموزان، کادر آموزشی مدارس و کارکنان و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77011/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول