اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی سنندج تاکید کرد

ضرورت همکاری سرمایه‌گذاران برای بهبود اقتصاد کردستان

رئیس اتاق بازرگانی سنندج همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کردستان را ضروری دانست.

ضرورت همکاری سرمایه‌گذاران برای بهبود اقتصاد کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سعید نقشی‌زادیان در جلسه گفت‌وگو ادارات و بخش خصوصی که بعدازظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سعی داریم تا از توانمندی بخش خصوصی و دولتی در راستای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید استفاده کنیم و در این راستا سیاست‌های خود را عملی سازیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی استان با استفاده از توان موجود و با بهره‌گیری از افراد و اساتید مجرب رسالت‌های خود را در جهت پیشبرد اهداف توسعه‌گرایانه در استان پیش می‌برد.

رئیس اتاق بازرگانی سنندج گفت: به منظور تبادل نظر دولت و بخش‌های خصوصی و تعاونی و تسهیل و تسریع فعالیت‌های اقتصادی، برگزاری اینگونه جلسات بیش از پیش حائز اهمیت است.

وی برگزاری این جلسه را به صورت هر 15 روز یکبار ضروری دانست و تاکید کرد: در جلسات شورای گفت‌وگو روسای دستگاه‌های اجرایی باید شخصاً حضور داشته باشند.

نقشی‌زادیان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: جایگزین کردن بخش خصوصی و واحدهای تولیدی در کانال‌های مختلف بیش از پیش حائز اهمیت‌تر است.

وی چاره‌اندیشی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتمردان کشور را برای بهبود وضعیت اقتصادی کردستان ضروری عنوان کرد و افزود: توجه به این مهم باید بیشتر از گذشته صورت بگیرد.

نقشی‌زادیان در ادامه به وظایف شورای استان اشاره کرد و گفت: تنظیم پیشنهادهای مربوط به اصلاح، حذف یا وضع مقررات اعم از آیین‌نامه و بخشنامه به منظور بهبود محیط کسب و کار و ارسال آن به بخش خصوصی از جمله وظایف شورای استان است.

رئیس اتاق بازرگانی سنندج در پایان ضمن اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: اتاق صنایع و معادن در راستای بهبود بخشیدن به فضای کسب و کار اهداف خود را پیش می‌برد.

انتهای پیام/‌79019/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول