اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

اکثر پروژه‌های کشاورزی کهگیلویه‌ و بویراحمد سیاسی و احساسی بودند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر پروژه‌های کلنگ‌زنی‌ شده در جهاد کشاورزی استان سیاسی و از روی احساسات بوده‌اند.

اکثر پروژه‌های کشاورزی کهگیلویه‌ و بویراحمد سیاسی و احساسی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جعفر گوهرگانی ظهر امروز در جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: متأسفانه به دلیل بی‌برنامگی تعداد زیادی از پروژه‌های جهاد کشاورزی استان بیش از 10 سال است که راکد مانده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیش از 50 مورد پروژه بزرگ در حوزه جهاد کشاورزی وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده‌اند.

وی ورود سیاسیون و نمایندگان مجلس در تعریف پروژه‌ها را مهم‌ترین آسیب وارده به پروژ‌ه‌های جهاد کشاورزی دانست و عنوان کرد: تا مادامی که چنین رویکردی متوقف نشود همین رویه ادامه خواهد داشت و سیاسیون و نمایندگان نباید برای بدست آوردن نظر برخی افراد اقدام به کلنگ‌زنی و تعریف پروژه جدید کنند.

این مسئول در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما نیز به عنوان یکی از متولیان جهاد کشاورزی از سیاسیون و نمایندگان مجلس توقع داریم که برای کمک به جهاد کشاورزی در اتمام پروژ‌های نیمه تمام از بالا بردن توقعات مردمی به صورت کاذب خودداری کنند تا این سازمان دچار مشکلات مضاعف نشود.

وی از استاندار و شورای فنی استان خواست تا با تشکیل کمیته‌ای فنی نسبت به اولویت‌بندی پروژه‌ها اقدام کنند تا بیش از این وقت و بیت‌المال صرف برخی پروژه های غیرکارشناسی نشود.

وی اولویت‌بندی پروژه‌ها را مقدمه سرعت گرفتن پروژه‌ها دانست و ابراز داشت: همواره در تعریف و کلنگ‌زنی پروژه‌ها باید نگاه کارشناسی و بلند مدت مد نظر باشد.

انتهای پیام/82008/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول