اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد

برخورد شدید با توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: واحدهای صنفی توزیع کننده مواد محترقه غیرمجاز با برخورد قانونی شدید مواجه می‌شوند.

برخورد شدید با توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: مشارکت مردم نقش مهمی در موفقیت اقدامات پلیس دارد.

وی با بیان اینکه افراد سودجو از غفلت مردم سوءاستفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: برخی از این افراد با عنوان تعمیرکار و مشاغلی از این قبیل وارد منازل شده و اقدام به سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری گروهی از سارقان در باغ فردوس شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این گروه با تعارف مواد آلوده بر سر قبور موجب سرقت و مسمومیت افراد و سرقت از آن‌ها می‌شدند.

کشوری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 804 هزار قلم مواد محترقه کشف شده است، افزود: در این مدت افزایش عملکرد مناسبی داشته‌ایم.

وی به افزایش آمار 48 درصدی دستگیری در استان کرمانشاه اشاره کرد و متذکر شد: 95 کیلوگرم مواد اولیه بمب‌های دست‌ساز در استان کشف شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، واحدهای صنفی توزیع کننده مواد محترقه غیرمجاز با برخورد قانونی مواجه می‌شوند و به بازاریان توصیه شده که برای تامین امنیت خود در غروب چهارشنبه مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

کشور تاکید کرد: ماشین‌هایی که اقدام به گشت‌های بیهوده یا دور دور کنند، توسط دوربین‌های پلیس شناسایی و توقیف می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به خانواده‌ها توصیه کرد که مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند که مرتکب رفتارهای پرخطر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان نشوند.

وی افزود: شبگرد یک توافق سنتی از گذشته بین مردم است و در برنامه چهارم توسعه سازوکار فعالیت شبگردها تغییر می‌کند و شبگردان به‌عنوان نگهبان محله از طریق مؤسسات خدمات حفاظت به‌کار گرفته می‌شوند.

این مسئول به رضایت پلیس از عملکرد شبگردها اشاره و خاطرنشان کرد: گشت‌های شبانه پلیس حضور شبگردها را رصد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شبگردها به جایی تعهدی ندارند و در صورت سرقت هیچ فردی نمی‌تواند از آن‌ها شکایت کند.

کشوری با بیان اینکه آمار جرائم در سکونتگاه‌های حاشیه غیررسمی شهر بیشتر است، تاکید کرد: پلیس سعی می‌کند در این مناطق حضور بیشتری داشته باشد.

به گفته این مسئول، دفاتر پلیس +10 در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به‌صورت شیفتی به مردم بوده و سامانه پیامکی 110120 برای اعلام شکایت و تخلفات رانندگان اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

کشوری ادامه داد: افراد می‌توانند «پلاک خودرو با نوشتار فارسی* محل تخلف*کد گزارش*مقصد سفر» را به این شماره ارسال کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: افرادی که از بانک اقدام به برداشت و دریافت پول نقد می‌کنند، باید مراقب اموال خود باشند.

کشوری با تاکید بر ضرورت ارائه نکات آموزشی به مردم به‌منظور ایجاد امنیت، بیان داشت: به کودکان باید این آموزش داده شود که در صورت تنها بودن در خانه پشت تلفن نگویند که تنها هستند.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول