اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال

4 فروند بالگرد در مازندران فعالیت می‌کنند

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: با اقدامات انجام شده نوروز امسال چهار فروند بالگرد در استان مازندران فعالیت می‌کند.

4 فروند بالگرد در مازندران فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی نبیان ظهر امروز در جلسه شورای حمل و نقل استان مازندران با بیان اینکه همه مسئولان باید در ایام نوروز برای میزبانی از مسافران از آمادگی کاملی برخوردار باشند، افزود: کشیک نوروزی در این ایام در استان مازندران از فعالیت جدی برخوردار است.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه افراد مشخص شده برای کشیک نوروزی باید فعالیت خود را آغاز کنند، افزود: امیدواریم مازندران میزبان مناسبی برای مسافران نوروزی باشد.

نبیان با اشاره به اینکه سال گذشته دو فروند بالگرد در ایام نوروز در استان فعالیت می‌کردند، بیان داشت: با اقدامات انجام شده نوروز امسال چهار فروند بالگرد در مازندران فعالیت می‌کند.

وی با تقدیر از عملکرد هلال‌احمر استان در زمینه امدادرسانی به مناطق برف‌زده غرب مازندران، گفت: امیدواریم هلال‌احمر مازندران در ایام نوروز بر فعالیت مستمر خود ادامه دهد.

نبیان با اشاره به فعالیت دستگاه شمارشگر ورودی و خروجی‌های خودرو در استان گفت: اگر مشکلاتی در نقاط کور مازندران وجود دارد آمادگی لازم هم برای بررسی و رفع مشکلات وجود دارد.

انتهای پیام/86003/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول