اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد

آماده‌سازی باند فرود بالگرد در اطراف پیچ خوزنکلاء

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و به منظور امدادرسانی سریع به حادثه دیدگان احتمالی آماده‌سازی باند فرود بالگرد در دست اجرا قرار دارد.

آماده‌سازی باند فرود بالگرد در اطراف پیچ خوزنکلاء

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حیدر نوروزی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های خدماتی این استان اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به ویژه خدمات امداد رسانی یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها است.

وی ادامه داد: با توجه به این که استان البرز یکی از جاده‌های پرتردد را در کشور دارا است افزود: جاده چالوس با توجه به زیبایی‌های خاصی که دارد،‌ هر ساله در فصل بهار و تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کند، لذا لازم است تا تمامی تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مردم اندیشیده شود.

این مسئول ادامه داد: در این راستا در حال آماده‌سازی باند بالگرد در اطراف پیچ خوزنکلاء هستیم تا در صورت بروز حادثه همکاران در ادارات و تیم‌های امدادرسان سریع‌تر به محل اعزام شوند.

نوروزی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که محور کرج چالوس دارای پرتگاه‌هایی است بیان داشت: نصب تابلو و اطلاع‌رسانی به موقع از وجود پرتگاه‌ها در ایام نوروز انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به یک‌طرفه کردن جاده چالوس در تعطیلات اولیه عید نوروز اشاره کرد و گفت: برای این که بتوانیم حجم ترافیکی مسیر را کاهش دهیم و همچنین از بروز حوادث جلوگیری به عمل آوریم لذا این اقدام نیز در ایام نوروز عملی خواهد شد.

نوروزی با تأکید به استقرار موتور برق اضطراری در محور چالوس اظهار داشت: این موتور برق اضطراری جهت روشنایی تونل‌های محور چالوس باید مستقر شود تا در موقع قطع برق بتوانیم از موتور برق اضطراری استفاده کنیم تا مشکلی حادث نشود.

مدیر کل راه و شهر سازی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده این اداره کل در ایام نوروز گفت: در این راستا 24 اکیپ در محورهای این استان مستقر خواهند شد.

به گفته نوروزی این اکیپ‌ها در قالب 250 نفر و 75 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و امدادی راه و شهرسازی استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهد بود.

وی با بیان این که تمام محورهای مواصلاتی استان به مناسبت این ایام ایمن‌سازی می‌شوند،‌ عنوان کرد: این اقدام نیز در راستای امنیت کامل مسافران انجام خواهد شد.

نوروزی اعلام کرد: در این راستا مسیرهای محور چالوس خط کشی، ترمیم و بازسازی می‌شود.

وی نصب تابلوهای راهنمایی و هشدار دهنده و گاردریل را نیز از دیگر اقدامات ایمن سازی این محور عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول