اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد پلدختر:

مرکز نیکوکاری محله مسجدالمهدی(ع) در معمولان افتتاح شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان پلدختر از افتتاح مرکز نیکوکاری محله مسجدالمهدی(ع) شهر معمولان خبر داد.

مرکز نیکوکاری محله مسجدالمهدی(ع) در معمولان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، علی میرزاخدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: افتتاح مراکز نیکوکاری با هدف تقویت همبستگی‌های اجتماعی و ایجاد پیوند بین نیازمندان و نیکوکاران در محله‌های مختلف و در جهت جذب کمک‌های خیرین و رساندن این کمک‌ها به دست نیازمندان است.

وی نقش این مراکز را نخست شناسایی نیازمندان محله‌ها و سپس رسیدگی به آنها اعلام کرد و یادآور شد: هدف از ایجاد پایگاه نیکوکاری جذب کمک‌های مردمی برای مددجویان بی‌بضاعت است. 

خدایی تصریح کرد: این مرکز به منظور توانمندسازی و کاهش فقر و نابرابری‌های اجتماعی و با اهداف ارتقاء کارکردهای اجتماعی، ایجاد همبستگی و توازن اجتماعی در محله، توسعه شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات به آنها و با هدف برون سپاری خدمت‌رسانی به محرومان و تکریم از آنان، شناسایی خیرین و جذب کمک‌های آنها و توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری، تعاون و همیاری در محله ایجاد می‌شود.

خدایی افزود: مسئولیت مرکز نیکوکاری با نظارت کمیته امداد امام خمینی از سوی هیئت امنا و ائمه جماعت مسجد با حفظ کرامت انسانی نیازمندان انجام می‌‌شود، زیرا مسجد کارکردهای اجتماعی مختلفی دارد و مراکز نیکوکاری نیز با محوریت مساجد ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی پلدختر گفت: اهدا جهیزیه به خانواده‌های نیازمند و رفع مشکلات بیماران زیرپوشش از جمله دیگر خدمات این مرکز نیکوکاری است که این پایگاه مستقر می‌تواند ارایه کننده نذورات مردم به خانواده‌های ضعیف و بی‌بضاعت باشد.

انتهای پیام/2304/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول