اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

توسعه برنامه‌های فرهنگی با جدیت در زنجان دنبال شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: توسعه برنامه‌های فرهنگی باید با جدیت بیشتری در استان زنجان دنبال شود.

توسعه برنامه‌های فرهنگی با جدیت در زنجان دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی صبح امروز در جمع مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اجرای برنامه‌های فرهنگی باید در اولویت برنامه‌های همه مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بر همه مسائل روز جامعه مقدم است، تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در صورت تخصیص اعتبارات لازم آماده اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی در استان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این اداره کل با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی حضور بسیار خوب و فعالی داشته است، اضافه کرد: اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان در مناسبت‌های گوناگون، پاسخ به شبهات دینی، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی و فرهنگی از جمله اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به شمار می‌رود.

خدایی با تاکید بر اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با همکاری شورای هیئات مذهبی در ساماندهی تشکل‌های دینی و قرآنی نقش مهمی داشته و گام موثری نیز برداشته است، یادآور شد: در حال حاضر نیز بیش از یک هزار و 200 هیئت مذهبی در سطح استان فعال است.

این مسئول با اشاره به اینکه نظارت، سیاست‌گذاری و ساماندهی تشکل‌های دینی و فرهنگی در اولویت امور اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان قرار دارد، ابراز داشت: برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های مورد نظر این اداره کل محسوب می‌شود.

وی در زمینه برنامه‌های ایام فاطمیه نیز گفت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه از 14 فروردین ماه سال 93 در قالب دسته عزاداری در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73006/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول