اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مدیریت مراسم‌های عمومی به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سیاست‌گذاری، مدیریت و نظارت بر مراسم‌های عمومی به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

مدیریت مراسم‌های عمومی به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه قدردانی از اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: سال‌های اخیر شاهد بالندگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور مردم متدین و آگاه در گیلان هستیم.

وی گیلان را دارای رتبه‌های برجسته بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان‌های کشور عنوان کرد و افزود: شورای هماهنگی شامل مجموعه‌ای از دستگاه‌ها است و با خرد جمعی و اتاق فکر تصمیم‌گیری می‌شود.

لطفی حکم قانون را یکی از بارزترین شاخص‌ها در برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و بیان کرد: تمام اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خدمت مردم هستند.

به گفته این مسئول سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، مدیریت و نظارت بر مراسم‌های عمومی به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استانی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر محترم شمردن جایگاه‌ها تاکید کرد و گفت: همت خدمت‌گزاری باید بیش از پیش باشد و این همدلی پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه به وحدت نباید خدشه وارد شود، تصریح کرد: مردم رشت حماسه هشت دی را در سال 88 آفریدند و یک روز زودتر از دیگر استان‌ها در صحنه حاضر شدند.

لطفی نظام جمهوری اسلامی را حاکمیت دین پس از 1400 سال مجاهدت در جامعه خواند و یادآور شد: خدشه وارد کردن به اتحاد مردم زیبنده نیست.

*بدانند می‌دانیم چه کردند و امیدواریم تکرار نشود

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه هر کدام از دستگاه‌ها و نهادها وظیفه‌ای به عهده دارند، اظهار کرد: بدانند می‌دانیم چه کردند و امیدواریم تکرار نشود.

وی ادامه داد: هرگز به تفکر جناحی اجازه ورود به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نمی‌دهیم و فعالیت‌ها با حفظ اصول انجام می‌شود.

لطفی با بیان اینکه از سخنرانان مختلفی در مناسبت‌ها دعوت می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخاب سخنرانان در تهران به صورت فراگیر است و از قوای مختلف با هر نگرشی در مراسم‌ها دعوت می‌شود.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دعوت از وزرا و معاونان رئیس جمهوری برای سخنرانی در راهپیمایی روز 22 بهمن در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و افزود: دعوت از نمایندگان مجلس و قوه قضائیه برای سخنرانی در مراسم مذکور انجام شد.

وی با تاکید براینکه سخنرانان باید سخن مردم را از پشت تریبون بیان کنند، بیان کرد: آیا رواست در یک مناسبت و در ساعت واحد دو مراسم در کنار هم تشکیل شود و در برنامه بعدی نیز این موضوع را تکرار کنند.

لطفی به دعوت از شخصیتی ارزشمند، محترم، محبوب، روحانی و عالم در مراسم روز 22 بهمن امسال در رشت اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری جلسه تمام امور صورت گرفت و حتی بلیت سفر تهیه شده بود اما پس از آن با یک ارتباط غیر مستقیم مطلع شدیم عزیزی، عزیز دیگری را دعوت فرمودند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه آیا رفتار مذکور زیبنده است، تصریح کرد: اگر همان موقع که مطلع شدیم نامه‌ای را خدمت عزیز بزرگوار آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی تقدیم می‌کردیم که فرد محترمی به عنوان سخنران رسمی دعوت شده، طبق اصول و اخلاق ایشان ورود پیدا می‌کردند و تشریف نمی‌آوردند.

وی به انتخاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برتر اشاره کرد و یادآور شد: هر سال برجسته‌ها و برترین‌ها را انتخاب می‌کنیم و حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به نمایندگی از مردم شریف، متدین و مسئولان این استان انتخاب می‌شود.

لطفی در ادامه با بیان اینکه فعالیت هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان به صورت تصمیم جمعی است، خاطرنشان کرد: نظارت نهاد مذکور به حکم قانون است و طبق نظر قطعی حداقل پنج نفر در استان عمل می‌شود.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: رد و تایید افراد توسط هیئت نظارت شورای نگهبان در استان‌ها در ابتدا معتبر نیست و در واقع مشاوره به هیئت نظارت مرکزی است.

وی با اشاره به اینکه تصمیم قطعی در هیئت نظارت مرکزی شورای نگهبان گرفته می‌شود، اظهار کرد: اجازه ندهیم مسائل حاشیه‌ای در امور دخالت داده شود و با حفظ حرمت‌ها و بدون ذهنیت منفی این موضوع را بیان می‌کنم و امیدوارم با همدلی و بالندگی توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم.

انتهای پیام/84001/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول