اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه رامهرمز:

رامهرمز رتبه نخست کشوری در کاهش تصادفات را داراست

فرمانده پلیس راه رامهرمز گفت: رامهرمز رتبه نخست کشوری در کاهش تصادفات را داراست.

رامهرمز رتبه نخست کشوری در کاهش تصادفات را داراست

جعفر فیروززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن نوروز و بیشتر شدن مسافرت‌ها، آماده خدمات رسانی مطلوب به همه مسافران نوروزی و شهروندان در ایام نوروز هستیم.

وی ادامه داد: پلیس راه این شهرستان با توجه به امکاناتی که دارد آماده خدمات رسانی به مردم است و امیدواریم که سایر مسئولان نیز ما را در انجام ماموریت‌های خود یاری دهند.

فرمانده پلیس راه رامهرمز تصریح کرد: برابر آمار اعلامی پزشکی قانونی پلیس راه، رامهرمز در 10 ماهه اول سال 92 با کاهش 74 نفر کشته نسبت به سال قبل، در ردیف اول کاهش تصادفات قرار دارد و این مهم با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این اداره میسر شده و منجر به دریافت رتبه اول کشوری در کاهش تصادفات شده است.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات در این ایام اتخاذ شده و امید است که سایر مراکز ضمن همکاری با پلیس راه نسبت به تامین جرثقیل، آتش نشانی و سایر خدمات کمکی، تدابیر لازم را به عمل آورند.

فرمانده پلیس راه رامهرمز ابراز داشت: در حال حاضر و در تمام طول سال تردد اتوبوس‌های حامل کاروان‌های راهیان نور از مسیر ایذه و دهدز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین به‌جز خودروهای سوخت رسان و مواد فاسد شدنی از 26 اسفندماه سال جاری تا 16 فروردین 93 نیز ممنوع است.

وی همچنین گفت: محدوده پلیس راه این شهرستان شامل، رامهرمز تا دهدز، رامهرمز تا رامشیر، رامهرمز تا سه راهی کوپال، رامهرمز تا جایزان و مسیرهای فرعی دیگر شهرستان است.

فیروززاده در پایان از همه رانندگان و مسافران نوروزی خواست برای اینکه سفری آرام، مطمئن و ایمن داشته باشند نسبت به بستن کمربند ایمنی و رعایت قوانین رانندگی با پلیس راه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/72012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول