اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس قم به دنبال دومین قهرمانی کشور است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم گفت: این باشگاه بعد از قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور به دنبال دومین قهرمانی خود در جام حذفی فوتسال کشور است.

ماهان تندیس قم به دنبال دومین قهرمانی کشور است

امیر جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: خوشحالیم که تیم‌هایی که امسال به نمایندگی از باشگاه ماهان تندیس در لیگ‌های کشور حضور یافته‌اند، توانسته‌اند در جدال با حریفان خود عملکرد خوبی داشته و موجب سربلندی و موفقیت برای ورزش قم شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال تیم‌های فوتبال بانوان و فوتسال آقایان با حمایت این باشگاه در رقابت‌های لیگ‌های دسته اول فوتبال بانوان و برتر فوتسال آقایان باشگاه‌های کشور حضور یافتند و در لیگ دسته اول عنوان قهرمانی را کسب کردیم و در لیگ برتر ششم شدیم اما اکنون فرصت بسیار خوبی فراهم است که ان‌شاءالله در جام حذفی آقایان به دنبال قهرمانی باشیم.

وی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه این باشگاه از تیم فوتسال ماهان تندیس برای حضور موفق در بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر اردوی تیم فوتسال در مجموعه ورزشی شهید حیدریان در حال برگزاری است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم افزود: لحظه به لحظه سعی می‌کنم در جریان نحوه تمرینات و انجام برنامه‌های آماده‌سازی تیم باشم تا کمی و کاستی برای قهرمانی در جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور بر سر راه تیم وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بازیکنان مستعد، توانا و بسیار خوبی در تیم فوتسال ماهان تندیس قم حضور دارند و از عملکرد تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کاملا رضایت دارم و امیدوارم در نهایت تیم با قهرمانی در جام حذفی پایان خوب و خوشی در سال 1393 داشته باشد.

جلالی با ابراز خوشحالی از موفقیت تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: تیم بانوان ماهان تندیس برای نخستین بار این موفقیت را برای ورزش قم کسب کرد و امیدوارم این تیم در لیگ برتر نیز حضور پرقدرتی داشته باشد.

وی یادآور شد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی ‌کرده‌ایم تا با برگزاری اردوهای منظم و فراهم آوردن امکانات برای بازیکنان بتوانیم عنوان قهرمانی را در رقابت‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور نیز به دست بیاوریم، کما اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم نیز با تمام وجود در حال تمرین هستند و هدفی جز قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها ندارند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه بیست و ششم اسفند ماه در تالار فدراسیون هندبال به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود و در صورت برتری مقابل حریفان خود راهی فینال خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول