اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

ساماندهی پمپاژ کلل برای رفع مشکلات 200 هزار اصله نخل

استاندار بوشهر از ساماندهی پمپاژ کلل برای رفع مشکلات 200 هزار اصله نخل خبر داد.

ساماندهی پمپاژ کلل برای رفع مشکلات 200 هزار اصله نخل

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی سالاری عصر امروز در بازدید از ایستگاه پمپاژ کلل در دشتستان اظهار داشت: تامین به موقع آب کشاورزان امری مهم و لازم است و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: بر اساس آمار موجود حدود 200 هزار اصله نخل از طریق پمپاژ کلل آبیاری می‌شوند که ساماندهی و لایروبی این ایستگاه امری لازم است.

استاندار بوشهر از ساماندهی پمپاژ کلل خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر شده برای حل کوتاه‌مدت مشکل کشاورزان و نخلداران روستاهای بنار آب‌شیرین، کلل و زیارت اقدامات لازم به زودی انجام شود.

سالاری تصریح کرد: به زودی لایروبی این پمپاژ توسط شرکت آب منطقه‌ای انجام می‌شود و همچنین دو دستگاه پمپاژ نیز تا پایان خردادماه با اعتبار 4.5 میلیارد ریال در این مجموعه مستقر خواهد شد.

وی یادآور شد: کشاورزان این منطقه در تولید خرما نقش بسیار مهمی دارند و بدون تردید ارائه تسهیلات و امکانات لازم برای این قشر باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

استاندار بوشهر گفت: رفع مشکلات نخلداران و تولیدکنندگان خرما در دستور کار مسئولان استان است و تاکنون نشست‌های تخصصی برای آشنایی با مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برگزار شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز ابراز داشت: دشتستان دارای ظرفیت بالایی در کشاورزی است و تامین نیازهای این قشر گامی در جهت توسعه شهرستان است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد افزود: استاندار بوشهر با جدیت و تلاش بسیار خوبی برای رفع مشکلات کشاورزان گام برمی‌دارد که امیدوار هستیم به نتایج لازم برسیم.

فرماندار دشتستان نیز بیان کرد: استاندار بوشهر و سایر مسئولان پیگیری‌های زیادی برای رفع مشکلات نخلداران انجام داده‌اند و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

ارسلان زارع افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رفع مشکلات نخلداران منطقه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول