اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهکده توریستی گنج‌نامه

دومین پیست اسکی همدان افتتاح شد

«پیست اسکی ارسباران» به عنوان دومین پیست اسکی همدان در دهکده توریستی گنج‌نامه افتتاح شد.

دومین پیست اسکی همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی، فرهنگی، ورزشی گنجنامه همدان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پیست اسکی ارسباران در دهکده تفریحی، توریستی و فرهنگی گنج‌نامه با بیان اینکه در 10 سال گذشته در این مجتمع 30 دستاورد و 40 بحران داشته‌ایم و این بحران‌ها توسط افرادی ایجاد شده که انتظار کمک از آنها می‌رفت، اظهار داشت: این در حالی بود که با احداث پروژه دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه در همدان 260 شغل ایجاد و پنج هکتار به فضای سبز منطقه اضافه شد که این ارقام نشان دهنده اهمیت این مکان است.

سعید ترابیان افزود: این طرح با 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی راه‌اندازی شده است.

رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی، فرهنگی، ورزشی گنجنامه همدان با بیان اینکه به دنبال ساخت مستندی از بحران‌های ایجاد شده در این مجتمع برای آسیب‌شناسی هستیم، گفت: مهم‌ترین دستاورد دهکده تفریحی توریستی گنجنامه نشان دادن نمادی به سایر سرمایه‌گذاران بود تا بدانند در همدان نیز می‌توان فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه این مجتمع تفریحی و توریستی ماندگاری گردشگری در همدان را یک روز افزایش داده است، افزود: همچنین پنج هکتار به فضای سبز این مجتمع اضافه شده تا تخریبی در محیط زیست صورت نگیرد.

ترابیان با تأکید بر اینکه نباید هیچ فرصتی را برای توسعه و پیشرفت استان همدان از دست داد، حضور استاندار را فرصت مغتنمی برای سرمایه‌گذاران دانست و گفت: متأسفانه در استان همدان ظرفیت‌های موجود به خوبی شناسایی نشده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از این فرصت‌های مهم در استان همدان تصدی دکتر مرادی به عنوان استاندار بود که از در دوره حضور خود از این پروژه حمایت معنوی بسیاری داشت.

رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی، فرهنگی، ورزشی گنجنامه همدان با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ نیازمند حمایت‌های معنوی بزرگ است، تصریح کرد: تاکنون 40 میلیارد تومان برای این مجتمع هزینه شده که تنها 6 میلیارد تومان آن تسهیلات بانکی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان همدان یادآور شد: کمتر کسی در حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری می‌کند که با این وصف باید حمایت‌های لازم از پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در بخش گردشگری استان همدان انجام شود.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان استانی «پیست اسکی ارسباران» به عنوان دومین پیست اسکی همدان افتتاح شد.

انتهای پیام/89004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول