اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فرهنگی اسکی استان البرز خبر داد

برگزاری مسابقات اسکی آلپاین دیپلمات‌های خارجی در پیست دیزین

رئیس کمیته فرهنگی اسکی استان البرز گفت: چهارمین دوره مسابقات اسکی آلپاین دیپلمات‌های خارجی مقیم تهران 9 اسفندماه امسال در پیست بین‌المللی دیزین کرج برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات اسکی آلپاین دیپلمات‌های خارجی در پیست دیزین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، سیدذبیح‌الله رئیسی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این رقابت‌‏ها حدود 70 اسکی‌‏باز دیپلمات شامل سفرا، کارداران و خانواده‌‏های آنان در رشته مارپیچ بزرگ با هم به رقابت می‌‏پردازند.

این مسئول افزود: در این رقابت‌‏ها دیپلمات‌های کشورهایی همچون اتریش، سوئیس، روسیه، بلژیک، مصر، آلمان، کره جنوبی، ژاپن و چک حضور دارند که 25 نفر از این اسکی‌‏بازان را بانوان، 15 نفر را نونهالان و مابقی را مردان تشکیل می‌دهند؛ محل اسکان و پذیرایی این دیپلمات‌‏ها در هتل دیزین شهرستان کرج پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها با همکاری مجموعه پیست بین‌المللی دیزین و شرکت بامپاد انجام می‌شود.

رئیس کمیته فرهنگی اسکی استان البرز یادآور شد: در دور قبلی این رقابت‌ها که در پیست بین‌المللی دیزین کرج برگزار شد، هانس تانر کنسول کشور سوئیس در بخش انفرادی قهرمان شد و در جمع تیمی اسکی‌بازان سفارت فرانسه رتبه برتر را کسب کردند.

وی آشنایی هر چه بیشتر دیپلمات‌ها و اتباع خارجی مقیم تهران با صنعت گردشگری به ویژه منطقه زیبای دیزین در ارتفاعات البرز را از جمله اهداف برگزاری این رقابت‌ها ذکر کرد.

این مسئول گفت: برگزاری این رقابت‌ها علاوه بر توسعه و رونق صنعت گردشگری فرصت خوبی برای تعامل و همکاری مشترک فرهنگی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی است.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول