اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران:

احداث سد هراز 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران گفت: طرح احداث سد هراز طرح بزرگی است که بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

احداث سد هراز 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ابراهیم یخکشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر اظهار داشت: تامین آب شرب شهرهای گروه الف جزء اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه تمام همکاران در تلاش هستند تا طرح تامین آب شرب (سد البرز) را با سرعت بیشتری اجرایی کنند، افزود: در حال حاضر فاز نخست این طرح تا چند کیلومتری بابل اجرا شده است و در طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

یخکشی اذعان داشت: با بهره‌برداری از این طرح بخشی از مشکلات آب شرب شهرهای گروه الف رفع می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه در حال حاضر احداث سه سد در مازندران را در دست اقدام داریم، گفت: سد گلورد نکا، سد البرز و سد هراز از جمله سدهای در حال احداث است که تاکنون فاز نخست سد البرز به پایان رسیده است.

وی با اعلام اینکه طرح احداث سد هراز طرح بزرگی است که بیش از  یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: بخشی از منابع مالی طرح احداث سد گلورد تا سال 93 تامین می‌شود.

یخکشی با اشاره به اینکه اعتبار آب منطقه‌ای مازندران در سال 92 حدود 100 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: اگر اوراق مشارکت را در نظر بگیریم این مقدار به 150 میلیارد تومان می‌رسد که در حال حاضر تنها 40 درصد آن محقق شده است و در هفته آینده درصد دیگری از آن محقق می‌شود که امیدوارم رقم قابل توجهی باشد تا بتوانیم بخشی از مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول