اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

دیدار اشتون با فتنه‌گران اعتباری برای آنان ایجاد نمی‌کند

امام جمعه نکا با اشاره به اینکه دیدار اشتون با سران فتنه بیانگر عدم وفاداری آنان به انقلاب و اسلام است و نباید به این دیدارها دلخوش بود، گفت: فتنه‌گران باید بدانند که این دیدار، اعتباری برای آنها نیست.

دیدار اشتون با فتنه‌گران اعتباری برای آنان ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: فتنه‌گران باید بدانند که این دیدار، اعتباری برای آنها نیست و این خود نشانه‌ عدم وفاداری این گروه به دین و نظام و اسلام است.

وی بیان داشت: جای تعجب است که مسئولان امنیتی چطور متوجه موضوع نیستند و این مسئله آزادانه اتفاق افتاده است که باید در این رابطه با دقت نظر بیشتری وارد شده و کنترل کنند.

خطیب جمعه نکا تصریح کرد: چه مسئولان امنیتی کشور در جریان این ملاقات و دید و بازدیدهای اشتون با سران فتنه بودن باشند و چه نباشند در هر دو صورت این ایراد بر آنان وارد است و باید با دقت نظر بیشتری در این رابطه وارد می‌شدند.

محمدی با اشاره به فرا رسیدن فاطمیه‌ی اول، نمازگزاران را به شرکت در مراسم مربوط به این ایام دعوت کرد و یادآور شد: باید مراقب باشیم که ایام نوروز سبب حرمت‌شکنی ایام فاطمیه نشود.

وی ابراز داشت: صله‌رحم، دلجویی از مستمندان و نیازمندان، دید و بازدیدهای متعارف و دوری کردن از چشم و هم‌چشمی‌ها از مسائل مهمی است که در نوروز مورد تاکید است و باید با حرمت نگه‌داشتن ایام نوروز در بزرگداشت فاطمیه تلاش شود.

امام جمعه نکا با اشاره به بی‌اصل و ریشه بودن مراسم چهارشنبه سوری خاطرنشان کرد: هر ساله تعدادی از هموطنان بر اثر اجرای این سنت پوچ و بی‌اساس جان خود را از دست داده و یا مصدوم می‌شوند که باید توسط نیروهای نظامی و امنیتی در این راستا تلاش مضاعف صورت گیرد.

محمدی با تأکید بر اقتصاد مقاومتی نیز یادآور شد: همه ما باید برای نهادینه کردن این  مهم و کاهش دغدغه‌های رهبری و تحقق حماسه اقتصادی بعد از حماسه سیاسی تلاش کنیم.

امام جمعه نکا ضمن توصیه‌ خود و نمازگزاران به دوری از گناه و رعایت تقوای الهی گفت: صداقت و درستکاری و تقوای الهی روح فاطمه زهرا(س) را شاد و بالعکس گناه و دروغگویی و ناراستی آن حضرت را ناراحت می‌کند که باید با تقوای الهی در جهت خشنودی حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار گام برداریم.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول