اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

ابلاغ قطعی اقتصاد مقاومتی نقشه راه برای مسئولان نظام است

امام جمعه خلخال گفت: ابلاغ قطعی برنامه اقتصاد مقاومتی نقشه راه برای مسئولان نظام از سوی مقام معظم رهبری بود.

ابلاغ قطعی اقتصاد مقاومتی نقشه راه برای مسئولان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال گفت: ابلاغ قطعی برنامه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به مسئولان نظام نشان دادن نقشه راه و حرکت برای توسعه و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که مسئولان باید با توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری در حرکت باشند.

وی تصریح کرد: این برنامه که در 10 بند، چهار ویژگی و ضرورت و هشت الزام به مسئولان ابلاغ شده، برنامه‌ای منسجم برای رونق نظام است.

امام جمعه خلخال با اشاره به حوادث هفته اخیر و دیدار اشتون خاطرنشان کرد: اشتون خود را نماینده جامعه متمدن اروپا می‌داند که با حضور در ایران با کسانی دیدار می‌کند که جزو فتنه‌گران و عوامل آشوب بوده و باید وزارت امور خارجه به ملت ایران پاسخگو باشد.

این مسئول تصریح کرد: ملت این ایده غربی‌ها را قبول ندارند که آن‌ها در همه جا دم از حقوق بشر می‌زنند و این در حال است که ما در نقطه نقطه جهان شاهد کشتار فجیع مسلمانان با شکنجه هستیم.

وی عنوان کرد: این دیدگاه از سوی ملت ایران مورد قبول نیست که آن‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند اصلاً الفبای حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند.

امام جمعه خلخال با اشاره به مناسبت‌های هفته یادآور شد: حمله ناجوانمردانه به مردم حلبچه عراق با استفاده از بمب‌های شیمیایی که در آن حملات نیز از بمب‌هایی استفاده شد که کشورهایی مثل آلمان، انگلیس و آمریکا به عراق داده بود که این کشورها خود اصلی‌ترین نقض‌کننده حقوق مردم دنیا در جهان هستند.

رشتبری به بمب‌گذاری منافقان کوردل و تلاش رژیم صدام در سال 63 در خطبه‌های نماز جمعه و به شهادت رسیدن 14 نفر و 88 زخمی اشاره کرد و ادامه داد: رژیم صدام قصد داشت این وحدت مردمی را از ملت ایران بگیرد ولی ناکام ماند و در آن زمان خطیب نماز جمعه که رهبر معظم انقلاب در منصب ریاست جمهوری بودند طوری مدیریت کردند که دشمنان فهمیدند که این انقلاب به این راحتی به دست نیامده که با انفجار و بمب‌گذاری از هم بپاشد.

وی با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه‌ آخر سال در آستانه عید نوروز و همزمانی آن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خانواده‌ها مراقب جوانان باشند تا عملی سر نزند که بعداً یک عمر پشیمانی آن را متحمل شوند و جوانان نیز حرمت این بانوی بزرگ اسلامی را نگه دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال افزود: کسانی که توهین به شهدا، نظام، انقلاب، دین و پیامبر را برنامه کار خود قرار داده و بارها توهین کرده‌اند، ذره‌ای در دیدگاه مردم ایران مقبول واقع نمی‌شوند.

انتهای پیام/62008/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول