اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

طرح سرمایه‌گذاری زیتون در مانه‌ و سملقان به نتیجه رسید

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس گفت: طرح سرمایه‌گذاری در بخش زیتون کاری در شهرستان مانه و سملقان به نتیجه رسید.

طرح سرمایه‌گذاری زیتون در مانه‌ و سملقان به نتیجه رسید

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه این طرح برای اجرا در این شهرستان با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده این طرح اکنون به نتیجه رسید و این پروژه عملاً از مدتی قبل اجرایی شده است.

وی با اشاره به واگذاری چندین هکتار زمین برای اجرای زیتون کاری گفت: استخرهای مختلفی برای تأمین آب این طرح به اجرا درآمده است.

نماینده مردم پنج شهرستان استان خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا این طرح با توسعه هر چه بیشتر، شمار زیادی از افراد را به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم جذب کار کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه بخش گردشگری خراسان شمالی گفت: با این وجود کمترین اعتبارات در سنوات گذشته به این بخش اختصاص یافته است.

به گفته ثروتی این در حالی است که رهبر انقلاب اسلامی در سفر سال گذشته به خراسان شمالی از بخش گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت‌های استان یاد کردند، از این رو ضرورت دارد تا به این بخش بیشتر پرداخته شود.

نماینده مردم پنج شهرستان استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امید می‌رود تا سهم بخش گردشگری استان در اعتبارات سال آینده به شایستگی دیده شود.

انتهای پیام/63002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول