اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش کوهستانی

ماهان تندیس قم از منصوری قرچک انتقام گرفت

تیم فوتسال ماهان تندیس قم شکست در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال برابر منصوری قرچک را در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تلافی کرد.

ماهان تندیس قم از منصوری قرچک انتقام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان محسن حسن‌زاده در حالی که برای آخرین بار در این فصل از بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تماشاگران فوتسال‌دوست قمی بازی می‌کردند با دست پر از میدان خارج شدند تا ضمن کسب دوازدهمین پیروزی و یک برد ارزشمند دیگر در لیگ پانزدهم، رده ششم جدول رده‌بندی را به نام خود تثبیت کنند.

مصاف ماهان تندیس قم با منصوری قرچک در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و با اینکه فوتسالیست‌های ماهان تندیس در نیمه نخست حریف خود را با حساب 2 بر یک شکست دادند اما در نیمه دوم نیز در مقابل حریف همین نتیجه را تکرار کردند و بدین ترتیب در نهایت بازی را با حساب 4 بر 2 به سود خود خاتمه دادند.

نیمه نخست این دیدار حساس، جذاب و تماشایی با گل‌های محمد کرمانی و محمدحسین کوهستانی به سود ماهان تندیس قم به پایان رسید و تیم ماهان تندیس قم اجازه نداد میهمان هر کاری که دلش می‌خواهد در این بازی خارج از خانه انجام بدهد ولی حریف در لحظات پایانی این نیمه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نیمه دوم ماهان تندیس قم از فرصت‌های خود به خوبی بهره برد و باز هم توسط محمدحسین کوهستانی به 2 گل دیگر رسید و البته ماهان با دریافت یک گل دیگر در مجموع با اختلاف 2 گل به برتری رسید.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آخرین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های برتر کشور به مصاف منصوری قرچک رفت و با حساب 4 بر 2 این بازی را برد تا بر خلاف مسابقه‌ای که در نیم فصل اول در قرچک مغلوب حریف شده بود این بار شاگردان رضا داورزنی را شکست داده و برای دوازدهمین بار در این فصل طعم شیرین پیروزی را بچشد.

این بازی از هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با برتری قمی‌ها در سالن شهید حیدریان این شهر به پایان رسید که ماهان تندیس قم با سه امتیاز این بازی 40 امتیازی شد و در پایان لیگ پانزدهم در مکان ششم قرار گرفت.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال ماهان تندیس قم از 26 بازی خود 12 پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران، میثاق تهران، منصوری قرچک، دبیری تبریز، شهرداری ساوه، زمزم اصفهان (رفت و برگشت)، هلال‌احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری (رفت و برگشت) در کارنامه خود به ثبت رساند.

این تیم به غیر از 10 باخت این فصل، با تیم‌های شهرداری ساوه، هلال احمر آذربایجان شرقی، حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است ضمن اینکه نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در مرحله نیمه نهایی رقابت‌‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور باید روز دوشنبه بیست و ششم اسفندماه در تهران به مصاف تیم شهرداری تبریز برود تا به فینال صعود کند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول