اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تیمی منسجم استعدادهای ورزش کردستان را شناسایی کند

استاندار کردستان با اشاره به وجود برخی رشته‌ها در استان کردستان با قابلیت مطرح شدن بیشتر در کشور، گفت: تیمی منسجم استعدادهای خاص ورزش را شناسایی کند تا سرمایه‌گذاری بهتری بر روی آن انجام دهیم.

تیمی منسجم استعدادهای ورزش کردستان را شناسایی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدی امشب در مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان ورزش کونگ‌فو در کردستان، اظهار داشت: دنیای امروز با اندیشه خلق انسان در دست‌های توانمندش بسیار کوچک شده است.

وی ادامه داد: ورزش از پدیده‌هایی است که ارتباط بین اقوام را بیش از هر پدیده دیگری فراهم می‌آورد و یکی از روش‌های مهم برقراری تعامل در بین ملل جهان است.

استاندار کردستان با بیان اینکه ورزش‌هایی که در دنیا بسط و گسترش نیافته‌اند بسیار اندک هستند، خاطرنشان کرد: امروزه رشته‌های ورزشی خاص یک ملت یا کشور، بسیار معدود و محدود هستند.

زاهدی با بیان اینکه بیشتر رشته‌ها در اقصی نقاط جهان جا باز کرده‌اند، تصریح کرد: در هنرهای رزمی که عمدتاً مربوط به شرق و جنوب شرقی آسیا است کشورهای دیگری توانستند از صاحبان اصلی این رشته‌ها پیشی بگیرند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه جوانان کردستانی هم در سطح ملی و هم بین‌المللی تواسنتند افتخارات فراوانی در ورزش کونگ‌فو به دست آورند که نشان از ظرفیت بالای ورزشکاران این رشته دارد.

استاندار کردستان با یادآوری خواسته خود در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان این استان، اظهار کرد: در آن مراسم شناسایی استعدادهای ورزشی استان به شکلی مطلوب را خواهان بودم.

زاهدی با اشاره به وجود برخی رشته‌ها در استان کردستان با قابلیت مطرح شدن بیشتر در کشور، گفت: تیمی منسجم استعدادهای خاص ورزش را شناسایی کند تا سرمایه‌گذاری بهتری بر روی آن انجام دهیم.

وی، یکی از این ورزش‌ها را هنرهای رزمی بویژه کونگ‌فو دانست و افزود: این رشته هم ورزش هم هنر و هم فلسفه خاص مشرقی و یک نوع مراقبه و اندیشه‌ورزی در بطن خود نهفته دارد.

استاندار کردستان، این موضوع را موجب تفاوت این رشته با سایر ورزش‌ها عنوان کرد و متذکر شد: با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و هیئت کونگ‌فو این استان روزهای بهتری را در این رشته خواهیم داشت.

در پایان این مراسم از قهرمانان ورزشی رشته کونگ‌فو، برخی مسئولین و خبرنگاران فعال ورزشی رشته‌های مختلف استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول