اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

وضعیت اقتصادی ورزش متاثر از اقتصاد جامعه است

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: وضعیت اقتصادی ورزش متاثر از اقتصاد جامعه است.

وضعیت اقتصادی ورزش متاثر از اقتصاد جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان زنجان موفقیت‎های امروز ورزش استان را مرهون زحمات هیئت‎های ورزشی دانست و اظهار داشت: نتایج این زحمات در رکوردشکنی ورزشکاران متبلور است.

وی گفت: موفقیت ورزشکاران در کسب مدال‌های جهانی و شکستن رکوردها بیانگر تلاش هیئت‌های ورزشی در پرورش استعدادها است که باید قدر دانسته شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و گفت: این مشکلات بدون شک دامن ورزش را هم گرفته و موفقیت‌های ورزشی بیانگر عملکرد قابل قبول هیئت‌های ورزشی است.

این مسئول با بیان اینکه ورزش نیز به واسطه دغدغه‎های اقتصادی مانند سایر بخش‎ها با مشکلاتی مواجه شده است، افزود: این مسئله دغدغه هیئت‌های ورزشی را بسیار افزایش داده است.

بازرگان، عملکرد هیئت تیراندازی استان زنجان را به لحاظ مالی موفقیت‌آمیز برشمرد و ادامه داد: این هیئت بدون هیچ چشمداشتی برنامه‌های خود را عملیاتی کرده است.

وی تأکید کرد: عملکرد موفق هیئت تیراندازی استان زنجان می‌تواند الگوی دیگر هیئت‌های ورزشی در عمل به وظایف تلقی شود.

در این جلسه نماینده نیروی انتظامی در مجمع با انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: هیئت تیراندازی استان زنجان مشکلاتی را دارد که عدم توجه به نیروی انتظامی و بسیج از جمله آنها است.

تقی‌لو با اشاره به سابقه 18 ساله فعالیت خود در ورزش تیراندازی تاکید کرد: فعالیت در هیئت‌های ورزشی به دلیل مشکلات آن هیچ دلیلی جز عشق و علاقه ندارد.

همچنین امیرحسین گل‌پسند هم در این جلسه ضمن اشاره به مشکلات موجود در راه اعزامش به مسابقات جوانان کویت ابراز امیدواری کرد، ورزشکاران با مشکلات این چنینی مواجه نشوند چراکه بر عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد.

نماینده ورزشکاران در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان زنجان با اشاره به صحبت‌ها و وعده‌های تنها کاندیدای این مجمع تاکید کرد: صحبت کردن کار ساده‌ای است ولی مسئولان باید به دنبال عمل باشند.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول