اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر شهید صوفی:

ویژگی‌های شهید صوفی آن‌طور که باید و شاید بیان نشده است

برادر شهید صوفی با بیان اینکه باید زوایای شخصیتی شهید صوفی را به جامعه بشناسانیم، گفت: به اعتقاد بسیاری از افراد، ویژگی‌های شهید صوفی آن‌طور که باید و شاید بیان نشده است.

ویژگی‌های شهید صوفی آن‌طور که باید و شاید بیان نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ 24 اسفندماه، شهر همدان میزبان برگزاری همایش «یوسف بدر» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسن صوفی است.

در همین راستا با برادر این شهید بزرگوار به گفت‌و‌گو نشستیم، عباس صوفی که در زمان شهادت برادرش 13 سال بیشتر نداشت، در ارتباط با شخصیت شهید حسن صوفی اظهار داشت: شخصیت فردی و اجتماعی این شهید بزرگوار بسیار جالب توجه بود به‌طوری که با قدم گذاشتن در هر وادی، از آن موفق بیرون می‌‌آمد.

وی با بیان اینکه نبوغ این شهید و مدیریت وی به ویژه در مباحث مدیریت جنگی، بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: ابتکار این شهید بزرگوار در تشکیل پنج لشکر در شرایط خاص سال 62 و ایجاد گشایش در جبهه‌های جنگ، باعث موفقیت ایران اسلامی در جبهه‌های جنگ علیه باطل شد.

برادر شهید حسن صوفی با اشاره به اینکه به گفته آقای محسن رضایی، این اقدام شهید صوفی باعث تغییر سرنوشت جنگ شد، گفت: اقدام ایشان در این زمینه بسیار کم‌نظیر بود.

*قدرت مدیریت شهید صوفی کم‌نظیر بود

وی از علاقه‌مندی برادر شهیدش به خانواده، صله رحم، محبت و کمک به دیگران سخن گفت و ابراز داشت: اخلاص شهید صوفی، ایمان و قناعت او زبانزد همگان بود.

صوفی با اشاره به مدیریت بالای برادر شهیدش در مواجهه با امور و مشکلات پیش رو تصریح کرد: مدیریت همزمان در چندین نقطه و موفقیت در آن نشان از قابلیت‌های بالای شهید داشت.

وی با بیان اینکه باید زوایای شخصیتی شهید صوفی را به جامعه بشناسانیم، گفت: به اعتقاد بسیاری از افراد، ویژگی‌ها و شاخص‌های شخصیتی شهید صوفی آن‌طور که باید و شاید بیان نشده و مغفول مانده است.

برادر شهید حسن صوفی با تأکید بر لزوم عمل به وصیت‌نامه شهدا و ادامه راه آنان گفت: تنها راه پیشرفت و امنیت ایران اسلامی حرکت در مسیر شهداست.

وی در پایان سخنانش دفاع مقدس را گنجینه‌ای عظیم و مملو از دستاوردهای بسیار برای ایران اسلامی خواند و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یکی از ضروریات عنوان کرد.

انتهای پیام/89002/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول