اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

وزنه‌برداری رشته‌ای بی‌خانمان در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جدید هیئت وزنه‌برداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رشته در استان نه دفتری برای هیئت و نه سالنی برای تمرین و مسابقه دارد و باید گفت رشته‌ای بی‌خانمان است.

وزنه‌برداری رشته‌ای بی‌خانمان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز با حضور اعضای مجمع وزنه‌برداری استان کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست جهانبخش ایزدپور، مدیرکل ورزش و جوانان این استان کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات تعیین رئیس این هیئت برگزار شد.

در این نشست و پس از رأی‌گیری میان اعضا عباس بهروزی به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

عباس بهروزی، رئیس جدید هیئت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با برشمردن کمبودها در این استان در رشته وزنه‌برداری اظهار کرد: اکنون یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که محلی به نام دفتر هیئت وزنه‌برداری در استان نداریم.

وی ادامه داد: باید جا و مکانی برای این هیئت وجود داشته باشد تا بتوانیم فعالیت‌های خود را در آن انجام دهیم و در وهله بعد سالن و مکانی برای تمرین و برگزاری مسابقات داشته باشیم که تاکنون از چنین امکاناتی بی‌بهره بوده‌ایم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از مدیرکل ورزش و جوانان استان برای پی‌گیری مشکلات این رشته ورزشی تصریح کرد: اگر امکانات باشد شاهد درخشش استعدادهای خوب در این رشته هستیم همچنان که نونهالان و نوجوانان ما در مسابقات کشوری درخشش خوبی داشته‌اند.

این مسئول با برشمردن برنامه‌های خود در این هیئت برای چهار سال آینده اولین برنامه خود در این زمینه را مربوط به تشکیل کمیته استعدادیابی دانست.

بهروزی، استفاده از تقویم اجرایی را دومین برنامه خود معرفی کرد و ادامه داد: شرکت در مسابقات کشوری از دیگر برنامه‌های هیئت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد در دوره جدید است.

وی از برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری و همچنین سامان بخشیدن به چهره هیئت از جمله استقرار آن در دفتری مخصوص را از دیگر برنامه‌های چهار ساله خود در این هیئت برشمرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مدت 8 سال گذشته هیچ اقدامی برای وزنه‌برداری این استان نشد از ناشناخته ماندن این رشته در نزد مردم گفت و افزود: مردم دید بدی نسبت به این رشته در استان دارند و فکر می‌کنند وزنه‌برداری عواقب خطرناکی برای جسم فرزندانشان دارد که صدا و سیما و رسانه‌های دیگر باید در این راستا فرهنگ‌‌سازی کنند.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول