اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

هیئت تیراندازی ملایر راه‌اندازی شد

هیئت تیراندازی ملایر در سالن شهید آوینی سپاه ملایر راه‌اندازی شد.

هیئت تیراندازی ملایر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز با حضور مسئولان هیئت‌های ورزشی ملایر، هیئت تیراندازی این شهرستان در سالن شهید آوینی سپاه ملایر راه‌اندازی شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح هیئت تیراندازی ملایر اظهار داشت: ایمان، ارزش‌های اخلاقی و اسلامی تنها رکن مهمی است که موجب جدایی دین و ملت ما از دنیای مادی و پر از خشونت امروزی شده است.

احمد آریایی‌نژاد بیان کرد: در همه عرصه‌ها باید ایمان و اخلاق اسلامی در صدر امور باشد و میادین ورزشی نیز باید به اخلاق و ایمان آراسته شود.

وی خطاب به ورزشکاران بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت حرکت در مسیر ولایت راه روشن شما خواهد بود و باید اطاعت از دستورات قرآنی و ائمه معصومین(ع) را در سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به رشد ورزش ملایر در رشته‌های مختلف در سال‌های اخیر پرداخت و گفت: این مهم به واسطه فعالیت‌های جدی هیئت‌های ورزشی و همت مسئولان ورزش شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: باید از بسترهای ورزشی شهرستان به نحو مطلوب استفاده کرده و همه اهداف و برنامه‌های حوزه ورزش برای سال آینده مشخص شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با اشاره به اینکه امروز بسیج یک سازمان فراحرفه‌ای است، گفت: بسیج به عنوان پشتیبان نظام  در تمام عرصه‌ها ورود یافته و موفق عمل کرده است.

محمد اسکندری اظهار داشت: امروز روحیه بسیجی در بین همه ورزشکاران و در میادین ورزشی ملایر موج می‌زند و ورزشکاران باید مانند جوانان در زمان دفاع مقدس با تفکر بسیجی از آرمان‌های نظام در برابر دشمن دفاع کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سالن تیراندازی سپاه برای هیئت تیراندازی این شهرستان تصریح کرد: این نخستین سالنی است که به همین منظور در اختیار ورزشکاران قرار می‌‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بر تأمین سلاح توسط مسئولان استانی برای این سالن تیراندازی تاکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز به راه‌اندازی سالن تیراندازی ملایر اشاره کرد و گفت: بعد از چهار سال پیگیری و حمایت سپاه ناحیه ملایر توانستیم این سالن را در ملایر راه‌اندازی کنیم.

مهدی رضایی بیان کرد: تاکنون 39 هیئت ورزشی در ملایر فعالیت داشته که هیئت تیراندازی چهلمین هیئت ورزشی این شهرستان است.

وی از افتتاح سالن تیر اندازی بنیاد شهید در هفته آینده خبر داد و ابراز داشت: سالن تیراندازی اوقاف نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: با افتتاح و تجهیز این سالن‌ها به دنبال آن هستیم پایگاه استانی رشته تیراندازی برای استعدادیابی و قهرمان‌پروری را در ملایر ایجاد کنیم.

انتهای پیام/89013/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول