اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان جنوبی:

خدمتی، قهرمان مسابقات تیراندازی زمستانه کشور شد

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان جنوبی از حضور تیم این استان در مسابقات قهرمانی تیراندازی زمستانه کشور خبر داد و گفت: نجمه خدمتی مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد و رضوی و انصاریان به فینال مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافتند.

خدمتی، قهرمان مسابقات تیراندازی زمستانه کشور شد

محمدرضا نایاب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیراندازان خراسان جنوبی در نخستین دوره از مسابقات تیراندازی زمستانه کشور به مصاف حریفان خود رفتند.

وی افزود: این دوره از مسابقات از 9 اسفند‌ماه جاری به مدت دو روز در سالن 80 خط تیراندازی آکادمی تیم‌های ملی مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان جنوبی اذعان داشت: نخستین دوره از مسابقات تیراندازی زمستانی در دو رشته سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه 219 ورزشکار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نایاب با اشاره به رقابت ملی پوش خراسان جنوبی در مسابقات تیراندازی زمستانه کشور در بخش بانوان اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات نجمه خدمتی در آخرین فینال مسابقات مرحله نهایی آزاد تفنگ و تپانچه بادی در بخش بانوان در رشته تفنگ و در رده سنی جوانان به هنرنمائی پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این نماینده شایسته خراسان جنوبی توانست با بهره‌برداری از تجربیات حضور در میادین بین‌المللی خود مدال طلای این رشته را از آن خود کند و بر سکوی قهرمانی این مسابقات تکیه زند.

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان جنوبی یادآور شد: در مسابقات مرحله نهایی آزاد تفنگ و تپانچه‌بادی در بخش بانوان و در رشته تفنگ و در رده سنی جوانان دینا فرزاد‌خواه از قزوین نایب قهرمانی را از آن خود کرد و فاطمه خرم‌زاده نیز از بوشهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

حضور دو نماینده خراسان جنوبی در فینال مسابقات انتخابی تیم ملی

نایاب با بیان اینکه در بخش تپانچه مسابقات قهرمانی تیراندازی زمستانی سلاح‌های بادی کشور دو نماینده از خراسان جنوبی حضور داشتند، اذعان داشت: سیده منیژه رضوی و مجتبی انصاریان با درخشش قابل تقدیر خود به مرحله فینال انتخابی تیم ملی در بخش تپانچه راه پیدا کردند که امید است با شایستگی و اقتدار به عضویت تیم ملی کشورمان در آیند.

انتهای پیام/69014/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول