اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید گچساران:

دشمنان از فرهنگ شهادت واهمه دارند نه تجهیزات نظامی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران گفت: عامل بزرگی که سبب ترس و ناامیدی دشمنان انقلاب شده تجهیزات نظامی ما نیست بلکه فرهنگ شهید و شهادت است.

دشمنان از فرهنگ شهادت واهمه دارند نه تجهیزات نظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و طی مراسمی با حضور فرماندار گچساران، معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ادارات و نهادهای گچساران با حضور بر بوستان شهدای گمنام با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

عادل شریعت‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران در این مراسم اظهار کرد: امروز سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی تنها و تنها در سایه از خودگذشتگی و ایثار جانبازان، ایثارگران، آزادگان به ویژه شهدا بوده که به امید خدا ضامن همیشگی بقای انقلاب الهی ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز ترس و واهمه دشمنان و ابرقدرت‌های بزرگ دنیا از ایران اسلامی نه به دلیل تجهیزات پیشرفته نظامی بوده بلکه به دلیل نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در میان ایرانیان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران تصریح کرد: وظیفه امروز مردم و مسئولان ایران اسلامی در قبال فداکاری، ایثار شهدا، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدسی است که آنها به خاطر آن مقابل دشمنان ایستادند.

شریعت‌پور ادامه داد: ترویج و تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا با برگزاری مراسم‌های مختلف نه تنها در روز شهدا بلکه در دیگر ایام سال گام مهمی در این خصوص است.

عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران نیز در این آیین بیان کرد: امروز روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان معمار بزرگ انقلاب امام راحل است که جا دارد همه در این روز یاد و مقام شهدا را گرامی دارند.

رحیمی عنوان کرد: رفاه و آسایش امروز ایران اسلامی و ابهت و هیمنه دشمن‌شکن انقلاب، مدیون و مرهون خون پاک شهدایی است که به خاطر اسلام و ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گامی مهم در زنده نگه داشتن آرمان‌های این افراد الهی است.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول