اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد

ضرورت فراگیر کردن آموزش مهارت‌های زندگی در جامعه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: فراگیر کردن آموزش مهارت‌های زندگی به منظور مقابله با مشکلات در آذربایجان غربی ضروری است.

ضرورت فراگیر کردن آموزش مهارت‌های زندگی در جامعه

لطیفه مبین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، اظهار داشت: برخورد جدی با آسیب‌های اجتماعی زمانی کارآمدی لازم را خواهد داشت که مداخلات اجتماعی و روانی قبل از آسیب، حین آسیب و حتی پس از مداخلات قضایی و انتظامی حاصل از آن در جامعه مدنظر قرار گیرد.

وی ابراز داشت: مسئله تربیت، مدیریت اقتصادی خانواده و اخلاق در محیط خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأثیر به سزایی دارند.

مبین خاطرنشان کرد: به دلیل ماهیت فرا بخشی و زنجیره‌ای بودن آسیب‌های اجتماعی لزوم هماهنگی بیشتر با سازمان‌های مرتبط احساس می‌شود به گونه‌ای که هم از انجام کارهای موازی و ... جلوگیری شود و هم از منابع موجود استفاده بهینه به عمل آید.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تعداد بیشتری از افراد جامعه از برنامه‌های پیشگیری استفاده خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تدوین برنامه‌های جامع با رویکرد دینی، علمی و اجرایی در آذربایجان غربی یکی از مسائل مطرح در بخش آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

مبین به فراگیر کردن آموزش مهارت‌های زندگی به منظور مقابله با مشکلات در آذربایجان غربی تاکید کرد و اذعان داشت: رسانه‌ها، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به طور جدی به این موضوع ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/61010/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول