اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه آبادان:

عمده‌ترین مشکل فرودگاه آبادان بهسازی فاز دوم ترمینال است

مدیر فرودگاه آبادان عمده‌ترین مشکل این فرودگاه را مسئله متوقف بودن پروژه بهسازی فاز دوم ترمینال عنوان کرد.

عمده‌ترین مشکل فرودگاه آبادان بهسازی فاز دوم ترمینال است

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص شرایط و وضعیت فرودگاه آبادان اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری بیش از 270 هزار مسافر از فرودگاه آبادان جابه‌جا شده‌اند که این تعداد رشد 47 درصدی در جابه‌جایی مسافر را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: با افزایش 54 درصدی، تعداد پرواز به 2 هزار و 500 فروند رسید و آمار پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان از 46 پرواز به 82 پرواز رشد داشته است که این روند با همت مسئولان ادامه خواهد داشت.

مدیر فرودگاه آبادان در این دیدار با اشاره به روند انجام پروژه‌های فرودگاه از آغاز عملیات زیربنایی نصب دستگاه فرود اتوماتیک در سال 92 خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با مشارکت و همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاه‌های کشور در حال انجام است.

وی در این دیدار که در محل فرمانداری آبادان صورت گرفت عمده‌ترین مشکل فرودگاه را مسئله متوقف بودن پروژه بهسازی فاز دوم ترمینال بیان کرد و به مشکلاتی از جمله عدم داشتن فضای کافی در ترمینال فعلی در زمان پذیرش همزمان چند پرواز و نامساعد بودن نمای ساختمان فرودگاه به‌عنوان دروازه ورودی یک شهر اشاره کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه در مرحله کارشناسی  طرح توسط مشاور بوده و مذاکراتی با سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص آغاز پروژه به صورت مشارکتی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تامین فضا شرط لازم جهت برقراری پروازهای برنامه‌ای خارجی و داخلی است.

مدیر فرودگاه آبادان در پایان از سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در زمینه حمایت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرودگاه آبادان درخواست همکاری بیشتری کرد.

انتهای پیام/72001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول