اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی اداره کل اوقاف ایلام:

نمایندگی ادارات اوقاف در شهرستان‌های ایلام دایر می‌شود

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: با هماهنگی با فرمانداری‌ها نمایندگی ادارات اوقاف در شهرستان‌های ایلام دایر می‌شود.

نمایندگی ادارات اوقاف در شهرستان‌های ایلام دایر می‌شود

علی نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای انجام دستورالعمل تغییر ساختار، ساختار سازمانی از مدیریت به اداره کل تغییر یافت که در ساختار جدید 57 پست در نظر گرفته شده است. 

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: از این تعداد 10 پست با تصدی و مابقی بلا تصدی است که در ساختار اداره کل 28 پست، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام پنج پست و هرکدام از دیگر شهرستان‌های به صورت نمایندگی سه پست وجود دارد.

وی ادامه داد: در راستای راه‌اندازی ادارات و نمایندگی شهرستان‌ها، تلاش‌هایی صورت گرفت و در تابستان سال جاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام و نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ایوان راه‌اندازی شد.

این مسئول اضافه کرد: روسای این ادارات نیز از بین پرسنل اداره کل انتخاب و منصوب شدند و تلاش‌هایی برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی سایر شهرستان‌ها از طریق فرمانداری صورت گرفته و در حال پیگیری است.

نعمتی تصریح کرد: در راستای تامین نیروی انسانی از طریق مهرآفرین تعداد 25 سهمیه استخدامی جذب شد که از این تعداد 5 نفر به بنیاد شهید اختصاص داده شد. فرم تعیین مشخصات شغل و شاغل نیز در سامانه کارمند ایران ثبت شد اما متاسفانه پس از انتشار آگهی استخدامی طرح مهرآفرین لغو شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در حوزه آموزش نیز فعالیت‌هایی از جمله برپایی دوره آیین نگارش و مکاتبه اداری، آیین نگارش حقوقی، دوره اخلاق فردی، اداری و اجتماعی، دوره‌های توجیهی بدو خدمت، آموزش مدیران، مدیریت در نهج‌البلاغه، صیانت از حقوق شهروندی، دوره پیشگیری از تخلفات و قوانین مناقصات و ... اجرایی شد.

وی ادامه داد: در زمینه آموزش خدام و هیئت امناء دوره‌های آموزشی توجیهی برنامه‌های سال 1392، دوره سرپرستی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، و دوره خدمتگزاری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ویژه خدام برگزار شده است.

این مسئول اضافه کرد: تامین و بهینه‌سازی خدام در سال جاری 29 نفر خادم ثابت و 40 نفر خادم افتخاری جذب شد که در مجموع 391 خادم افتخاری در بانک اطلاعاتی خدام استان ایلام ثبت شده است. افزون بر این، 13 خادم فصلی و 39 خادم ثابت نیز در حال فعالیت هستند.

نعمتی تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی‌ها سرمایه‌ای مصوب سال 1391، 30 میلیارد و 160 میلیون ریال بوده که این رقم در سال 92 به 54 میلیارد و 254 میلیون ریال رسیده است که نسبت به سال قبل 78 درصد رشد داشته است و اعتبارات هزینه‌ای نیز از رشد 80 درصدی در مقایسه با سال 91 برخوردار شده است.

انتهای پیام/2246/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول