اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند صورت می‌گیرد

آغاز فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی آستارا

شهردار آستارا از فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی این شهر از 25 اسفند ماه جاری خبر داد.

آغاز فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، علی کوهی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی این شهر اظهار کرد: ستاد تسهیلات نوروز به طور رسمی از 25 اسفند جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه بندر مرزی آستارا آماده پذیرایی از مهمانان است، گفت: اقدام‌های آماده‌سازی پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی از 14 روز پیش در آستارا آغاز شد و اکنون این شهر آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

شهردار آستارا ادامه داد: تعامل خوب و سازنده‌ای با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک شهری در ایام تعطیلات نوروز وجود دارد و هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است.

وی گفت: 198 سرویس بهداشتی در سطح شهر آستارا برای رفاه گردشگران موجود است.

کوهی وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی، اماکن میراث فرهنگی و گردشگری و تاریخی آستارا و وجود بازارهای مرزی و محلی را موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی در این شهر مرزی دانست.

وی هتل، مهمانسرا، مهمانپذیر، کمپینگ شهرداری و مجتمع ساحلی شهرداری آستارا و هتل آپارتمان را آماده ارائه خدمات به مسافران دانست.

این مسئول افزود: طبق هماهنگی انجام شده با مسئولان مربوطه در صورت مواقع اضطراری و بارندگی و تکمیل ظرفیت اماکن پذیرش گردشگر، مساجد و سالن‌های ورزشی آستارا در اختیار گردشگران برای استراحت قرار می‌گیرد.

وی واحدهای امداد خودرو برای خدمات‌رسانی به گردشگران و جلوگیری از به وجود آمدن سد معبر در بازار ساحلی، شستشو و پاکسازی معابر به ویژه خیابان‌ها را آماده اعلام کرد.

کوهی زبیاسازی و گلکاری در میادین، بلوارهای آستارا، راه‌اندازی رستوران کمپینگ شماره یک شهرداری، هماهنگی با مراکز سوخت درباره خدمات‌رسانی به مراجعان و ... را از جمله اقدام‌های شهرداری در نوروز برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: روشنایی سطح شهر، تامین روشنایی پارک‌ها و چراغ‌های چشمک‌زن برای روان‌سازی ترافیک شهری، چاپ نقشه شهر به صورت بروشور و بنر و حاوی تلفن‌های ضروری شهر از دیگر اقدام‌ها است.

شهردار آستارا چاپ کارت پستال از مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری آستارا، هماهنگی با واحد آتش‌نشانی و آماده‌باش ماشین‌آلات در چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروزی را از جمله اقدام‌های شهرداری عنوان کرد.

وی یادآور شد: با تعامل خوبی که بین مجموعه روسای اداره‌های دولتی و فرمانداری وجود دارد اقدام‌های لازم برای رفاه گردشگران از شهر آستارا انجام شده است.

انتهای پیام/84001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول