اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قروه:

ورزشکاران قروه‌ای 18 عنوان برتر کشوری را کسب کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان قروه گفت: ورزشکاران قروه‌ای از ابتدای سال‌جاری تاکنون 18 عنوان اول تا سوم کشوری را در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کردند.

ورزشکاران قروه‌ای 18 عنوان برتر کشوری را کسب کردند

امیر رشید امیری در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان و اعضای فعال هیئت فوتبال این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه گفت: این افتخارآفرینان در رشته‌های کونگ‌فو، کاراته، ووشو، ورزش‌های همگانی، وزنه‌برداری، پرس سینه معلولین، دوچرخه‌سواری، فوتبال و هنرهای رزمی توانستند با غلبه بر حریفان خود، به معرفی استعدادهای ورزشی این شهرستان بپردازند.

به گفته این مسئول در حال حاضر 3 هزار و 700 ورزشکار در این شهرستان در قالب 32 رشته ورزشی سازماندهی شده‌اند که 900 نفر از آنها در رشته ورزشی فوتبال فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر 24 هیئت ورزشی در قروه فعالیت می‌کنند که در سال‌جاری به هر یک از این هیئت‌ها 2 میلیون و 350 هزار ریال کمک شده است.

رشید امیری با اشاره به انسجام و همدلی بین هیئت‌های ورزشی این شهرستان خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موفقیت تیم‌های ورزشی این شهرستان، همین انسجام و یکدلی است.

رشید امیری نبود اسپانسر مالی برای حمایت از تیم‌های ورزشی شهرستان را از جمله مشکلات بارز این بخش برشمرد و افزود: قرار است در آینده‌ای نزدیک مجمع خیرین ورزش در شهرستان راه‌اندازی شود.

وی افزود: ارتقای سطح سلامتی در جامعه و انجام برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و ایجاد زیرساخت‌های لازم، از جمله موارد مهمی است که می‌تواند در این زمینه مثمرثمر واقع شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین راستا همه نهادها و سازمان‌ها وظیفه دارند در کنار ورزش و امور جوانان در جهت توسعه ورزش همگانی و اشاعه آن تلاش کنند که ظرفیت خیرین، ظرفیتی قالب ملاحظه در این راستاست.

شهردار قروه نیز در گفتگو با خبرنگار فارس در قروه، با اشاره به حمایت مالی شهرداری از چهار تیم فوتبال حاضر در لیگ‌های کشوری گفت: در طول فصل گذشته لیگ‌های فوتبال کشور 800 میلیون ریال به این چهار تیم کمک شده است.

رضا حسن‌بیگی با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری کمک به توسعه ورزش در شهرستان است، تصریح کرد: کمک‌های شهرداری قروه تنها منحصر به فوتبال نیست و سایر رشته‌های ورزشی نیز می‌توانند از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: در همین راستا 50 میلیون ریال به دیگر رشته‌های ورزشی در شهرستان کمک شده است.

به گفته شهردار قروه یکی دیگر از کارهای شاخص شهرداری در بعد ورزش، برگزاری جام فوتسال شهید عزیزی شفا بود که با حضور 27 تیم از ادارات شهرستان و با صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال اجرا شد.

شهردار قروه با تاکید بر کمک به رشد و توسعه ورزش در این شهرستان، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها برای توسعه ورزش در شهرستان تا حد امکان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/79009/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول