اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران:

هفت تپه قدمگاه مقام معظم رهبری و آمادگاه یاران خمینی(ره) است

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: هفت تپه، قدمگاه مقام معظم رهبری و آمادگاه یاران خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس بوده است.

هفت تپه قدمگاه مقام معظم رهبری و آمادگاه یاران خمینی(ره) است

به گزارش بخش دفاع مقدس خبرگزاری فارس از ساری، سیدقاسم هاشمی امروز در جمع خبرنگاران درباره احیای یادمان هفت تپه، اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین کارهایی که ستاد راهیان نور مازندران در سال‌جاری انجام داده، احیای یادمان بیادماندنی هفت تپه است.

وی یادمان هفت تپه را قدمگاه ولایت خواند و بیان داشت: زمانی مقام معظم رهبری فرمودند: «هفت تپه، تاریخ گذشته پرافتخار مازندران است.» در جای دیگر فرمودند: «لشکر 25 کربلا یک لشکر قوی، قدرتمند، خط شکن و خط نگهدار بود.» ایشان شخصاً در سال 67، در بازدید از مقر لشکرها، به هفت تپه آمدند و از نزدیک با رزمندگان غیور لشکر ویژه 25 کربلا دیدار کردند.

هاشمی، همچنین هفت تپه را شهادت‌گاه خواند و ابراز داشت: در چندین مرحله حمله هوایی دشمن بر پادگان هفت تپه، 23 تن از بهترین رزمندگان لشکر پرافتخار 25 کربلا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و  سردار نامدار این لشکر «شهید حاج جعفر شیرسوار» فرمانده گردان ویژه شهدا، به لقاالله پیوست.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران، احیای یادمان هفت تپه را تجدید میثاق دیگری در راستای بیعت با 14هزار شهید لشکر ویژه 25 کربلا خواند و اذعان داشت: بهترین و زیباترین خاطرات شهدا و رزمندگان این لشکر در این مکان پاک رقم خورده است و امیدواریم با پیگیری‌های به عمل آمده و با همت مسئولان استانی بتوانیم برای همیشه به پاس مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های یلان این لشکر، یادمانی ثابت با تدفین شهدای گمنام، در آنجا بنا کنیم.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول