اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آغاز عملیات احداث کمربندی شرقی بناب و تکمیل شدن پروژه روگذر معلم بناب

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات احداث کمربندی شرقی بناب از سال 93 و تکمیل شدن پروژه روگذر میدان معلم در سال آینده خبر داد.

آغاز عملیات احداث کمربندی شرقی بناب و تکمیل شدن پروژه روگذر معلم بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی نورزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان بناب تکمیل پروژه روگذر میدان معلم را یکی از نیازهای اساسی این شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد تا دهه فجر سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور سپس از آغاز عملیات احداث کمربندی شرقی بناب از سال 93 خبر داد و افزود: به‌دلیل محدودیت منابع مالی این طرح راکد مانده است که امیدواریم با تحقق اعتبارات از سال آینده شاهد آغاز احداث کمربندی شرقی بناب باشیم.

حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب نیز در این جلسه با انتقاد از عدم توجه مسئولان قبلی به طرح‌های عمرانی شهرستان گفت: شهرستان بناب در سال‌های اخیر به دلیل کم توجهی مسئولان امر مظلوم واقع شده و جا دارد نسبت به اجرای طرح‌ها سرعت و شتاب داده شود.

امام جمعه بناب همچنین با تأکید بر ضرورت احداث میدان بر وی پل زیرگذر جاده بناب، ملکان، یادآور شد: مسئولان و مردم بناب نیز آماده همکاری لازم با مسئولان برای اجرای این طرح‌ها هستند.

انتهای پیام/60004/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول