اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر:

طرح ملی فرشتگان رحمت در اردبیل انجام می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح ملی فرشتگان رحمت در استان اردبیل و با هدف رفع نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت در آستانه سال نو اجرایی و عملیاتی می‌شود.

طرح ملی فرشتگان رحمت در اردبیل انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در مراسم آغازین اجرای این طرح در اردبیل اظهار داشت: با هدف تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر در قالب طرح فرشتگان رحمت سبد کالای عیدانه به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ با تکیه بر اهمیت اجرای سنت حسنه دستگیری از نیازمندان و اقشار کم درآمد این طرح توسط حوزه معاونت داوطلبان و با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین در آستانه سال نو در قالب سبد کالا بین محرومان و نیازمندان توزیع می‌شود.

غیبی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سبد کالای توزیعی شامل برنج، قند، شکر، روغن نباتی، چای و ماکارونی است که در حال حاضر حدود دو هزار و 250 سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 41 میلیون ریال در شرف توزیع است.

این مسئول اضافه کرد: این طرح با همکاری بیش از 135 نفر از اعضای داوطلب و کارکنان این جمعیت در 80 خانه داوطلبی در سطح استان اردبیل انجام می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند حمایت‌های خیرخواهانه نقدی خود را به شماره حساب 99999 بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یادآور شد:‌ کمک‌های غیرنقدی مردم نو شامل البسه، کیف، کفش، برنج، روغن، قند و شکر و مواد غذایی سالم و تازه در کلیه شعب و مراکز جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای اهدا به نیازمندان تحویل می‌شود.

غیبی ادامه داد: تاکنون مبلغ 230 میلیون ریال به همت خیرین برای اجرای این طرح به جمعیت هلال احمر استان اردبیل اهدا شده است.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول