اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ارتقا جایگاه کنکور اردبیل مشارکت جدی خانه و مدرسه را می‌خواهد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارتقا جایگاه کنکور در استان اردبیل همکاری و مشارکت جدی خانواده‌ها و مدرسه را می‌‌خواهد.

ارتقا جایگاه کنکور اردبیل مشارکت جدی خانه و مدرسه را می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در جشن بزرگ تجلیل از برترین‌های کنکور در اردبیل اظهار داشت: در حیات ابداعات بشر دو هنر از بقیه دشوارتر است یکی مملکت‌داری و دیگری تعلیم و تربیت که هنرمند صحنه تعلیم و تربیت و کلیددار سعادت یک جامعه معلمان هستند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش کلید فتح هر کشوری و معلمان کلیددار فاتح آن هستند و بی‌شک رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت جسم و روان شهروندان یک جامعه مرهون تلاش و زحمات ارزشمند معلمان است.

سپهری درخشش دانش‌آموزان استان را در کشور نتیجه زحمات معلمان دانست و خاطر نشان کرد: امروز استان اردبیل پر از ستاره‌های علم و ادب و نخبگان دانش‌آموزی است که امروز 272 نفر به نمایندگی از 240 هزار دانش‌آموز و 20 هزار فرهنگی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هیچ نظام آموزشی نمی‌تواند بدون داشتن مدیران و معلمان شایسته، دلسوز، اندیشمند متعادل و با تجربه به اهداف خود برسد که تجلیل از ستارگان دانش‌آموز در واقع تقدیر از تلاش عاشقانه و بی‌ادعای آنان است.

وی بیان کرد: در ارتقای جایگاه کنکور علاوه بر آموزش و پرورش عوامل مختلفی از جمله همراهی خانواده برای برنامه‌ریزی، بسترسازی و ایجاد فضای آرام در محیط خانواده، همراهی آحاد مردم جامعه با کنکوری‌ها نیز نقش دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان عوامل دیگر تأثیرگذار در ارتقای وضعیت کنکور استان را ظرفیت دانشگاه‌های دولتی استان دانست و یادآور شد: قرار گرفتن استان در قطب سه کشوری که به علت دوری مسافت بیشتر، خانواده‌ها و دانش‌آموزان راغب نیستند دانشگاه بعضی استان‌ها را برای تحصیل خود انتخاب کنند که امیدواریم همه برای ارتقا کنکور استان و رفع موانع موجود تلاش کنند.

انتهای پیام/62007/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول