اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

جایگاه اردبیل در کنکور ارتقا یافته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جایگاه اردبیل در کنکور ارتقا یافته است.

جایگاه اردبیل در کنکور ارتقا یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، صابر سپهری در جلسه تجزیه و تحلیل نتایج کنکور در پارس‌آباد و اصلاندوز با همت مشاوران مدارس اظهار داشت: نباید تمام زحمات و تلاش‌های دانش‌آموزان به کنکور ختم شود یا دانش‌آموزان را بخواهیم با این معیار بسنجیم بلکه شایسته آن است محوریت ارزیابی متفاوت از سال‌های گذشته باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هشتم اسفندماه سالروز تأسیس امور تربیتی از زحمات فرهنگیان منطقه تشکر و قدردانی کرد.

سپهری سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در سال 93 از جمله ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکت‌های مردمی، عملیاتی کردن بودجه در آموزش و پرورش و توسعه کیفیت مدیریت آموزشگاهی را تبیین کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر ارتباط سالم و مؤثر مدیران مدارس با معلمان و اولیای دانش‌آموزان در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان با تمام توان خود و همراهی و همدلی مدیران، مشاوران، معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها برای تحقق این چهار اولویت و سیاست‌های مقام عالی وزارت اهتمام جدی خواهد داشت.

در این دیدار که حسین برزگر مشاور اجرایی مدیرکل، طوس احمدی حصار معاون آموزش متوسطه، بهبود شهسواری رئیس گروه آموزش متوسطه، علی حبیب‌پور مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد، عسگر فرجی رئیس آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز و مدیران و مشاوران مدارس متوسطه این شهرستان‌ها حضور داشتند نمرات دانش‌‌آموزان و جایگاه منطقه در دروس تخصصی و پایه ریاضی و فیزیک، دروس زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و عربی به عنوان دروس عمومی به تفکیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

در ادامه این برنامه، مدیران و مشاوران مدارس متوسطه نظر و پیشنهاد خود را در مورد مسائل حوزه فعالیت خود و در رابطه با افزایش کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان با مدیرکل آموزش و پرورش استان در میان گذاشتند که در پایان صابر سپهری و هیئت همراه به سئوالات مدیران و مشاوران مدارس در زمینه حوزه‌های آموزشی و پرورشی به ویژه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پاسخ گفتند.

انتهای پیام/62007/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول