اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

عیادت معاون وزیر ارشاد اسلامی از احمد عزیزی+تصاویر

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و ادب از احمد عزیزی شاعر انقلابی و آیینی اهل کرمانشاه عیادت کردند.

عیادت معاون وزیر ارشاد اسلامی از احمد عزیزی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین نوش‌آبادی معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز از احمد عزیزی شاعر انقلابی و آیینی اهل کرمانشاه در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه عیادت کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و ادب نیز در این مراسم حضور داشتند و از احمد عزیزی این شاعر پرآوازه که به‌علت نارسایی کلیه چند سال است در حالت اغما به‌سر می‌برد، سرکشی کردند.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار آخرین وضعیت احمد عزیزی را از پزشکان و تیم پرستاری جویا شد و گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری کنگره ملی احمد عزیزی موافقت کرده است.

حسین نوش‌آبادی از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجدید چاپ کتاب‌های شعر احمد عزیزی خبر داد و بیان داشت: این شاعر بزرگ و انقلابی برای همه مردم کرمانشاه محبوب است و ما نیز تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا نام و اشعار وی همچنان در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم از مهیا شدن مقدمات برگزاری کنگره ملی احمد عزیزی خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای برگزاری این کنگره در کرمانشاه انجام گرفته است.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه تصریح کرد: چاپ مجدد کتاب‌های احمد عزیزی در دستور کار قرار دارد تا اشعار انقلابی این شاعر ارزشمند بیش از پیش در جامعه گسترش پیدا کند.

گفتنی است، دفترچه بیمه احمد عزیزی از اردیبهشت ماه سال‌جاری تمدید نشده و خانواده وی برای تهیه دارو با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و علی‌رغم قول مساعد مسئولان مربوطه، هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

 

 

 

انتهای پیام2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول